Gledens dag

!!

Forumet er livet
VIP
Da er eg 12 uker, den magiske uka er her endelig[:D] 

Itillegg, så holder eg på å pakke, vaske og gjøre ting klart til i morgen, for da skal vi på langhelg tur fra torsdag-mandag[:D] *deili*

Håper været blir bra, da blir alt bra![:)] 

Ha en fin dag!![:)] Og kom gjerne med tips til nistepakke vi kan ha med i bilen[:)]

ORIGINAL: Anne L

Gratulerer og god tur[:)] Hva med knekkebrød og syltetøy.? Så smører dere etter behov. Og litt kjeks. Enkelt og greit

Takk[:)] Nja, litt kjedelig mat, sambo spiser ikkje knekkebrød[8D] Sist eg prøvde å få han til å spise det på jobb, hadde han spist en hel pakke, for han ble ikkje mett[&:][X(][:D] Men takk for tips!

Hurra for 12 uker! [:D]
Hva med å ta med ferdig oppskjerte skiver og pålegg da? kokt skinke og ost feks i skiver, da kan man også bare smøre etterhvert [:)]

Gratulerer og kos dere masse på tur[;)]

Så kjekt! [:)] Forresten, mamma til leah, såg bilda du har la ut på ein tråd tidligare.. kjenner deg igjen jo!!  er fra distriktet du er fra [:)]

før laga alltid besta innbakte pølser til oss når vi skulle på tur, alltid ein hit [:D] evt vanlige baguetter med tacokjøttdeig inni og litt ost på toppen, sånne som dei har på spar [:)]

ORIGINAL: superlol

Så kjekt! [:)] Forresten, mamma til leah, såg bilda du har la ut på ein tråd tidligare.. kjenner deg igjen jo!! [:)] er fra distriktet du er fra [:)]

før laga alltid besta innbakte pølser til oss når vi skulle på tur, alltid ein hit [:D] evt vanlige baguetter med tacokjøttdeig inni og litt ost på toppen, sånne som dei har på spar [:)]

Takk for tips[:)] Vet eg kem du er?[8D] Vart litt nyskjerrig....send meg en pm eller noe da, om du vil fortelle hvem du er[:D] Såg du var 18[8D] Har vi gått på samme skole kansje?

ORIGINAL: mamma til leah

ORIGINAL: superlol

Så kjekt! [:)] Forresten, mamma til leah, såg bilda du har la ut på ein tråd tidligare.. kjenner deg igjen jo!! [:)] er fra distriktet du er fra [:)]

Takk for tips[:)] Vet eg kem du er?[8D] Vart litt nyskjerrig....send meg en pm eller noe da, om du vil fortelle hvem du er[:D] Såg du var 18[8D] Har vi gått på samme skole kansje?

(Har aldri quota før, så veit ikkje om det blir riktig)
Har sendt deg pm [;)]

Back
Topp