Gledens dag i dag :D

Jeg må bare dele dette med dere..

1 desember 2011 ble pappaen min operert for kreft i bukspytt kjertelen. ny operasjon en uke etterpå pga betennese og infeksjon og en ny en 29 des bga infeksjon. Ble utskrevet ut i januar. Fikk diabetes pga de måtte fjerne hele bukspyttkjertelen. Fikk eplepsi på toppen av dette, han hadde noen anfall før de fant ut hva det var :( de tok førerkortet fra han siden han hadde en del anfall og han ikke fikk rett dosering siden de ikke visste hvir høye doser han måtte ha.. I april i fjor hadde han det siste anfallet og han må være anfallfri ett år og det har han vært. I dag var han på sykehuset for den siste sjekk hos nevrologen for å sjekke om alt var ok og det var det og han får førerkortet tilbake :D ENDELIG dette har han ventet lenge på..

Så bra! Godt kjempa av din far! Det er utrolig hva et menneske klarer:) Du må være yberstolt, og så glad! Dette fortjener et HURRA :)

Så artig, kan tenke meg at han er glad og fornøyd nå! :)

Så herlig! Uansett godt å ha pappaen sin i live ;) mista min for 7 år siden, så han er savnet, og spesielt nå når jeg er gravid :/ mn unner alle å ha pappaen sin her på jorda altså! Hurra for papsen din!

Så herlig! Uansett godt å ha pappaen sin i live ;) mista min for 7 år siden, så han er savnet, og spesielt nå når jeg er gravid :/ mn unner alle å ha pappaen sin her på jorda altså! Hurra for papsen din!
Huff sender deg en klem. Ja det er vel i slike begivenheter at savnet er ekstra stort :( <3

Ja jenter det er nok en stor dag for han dette.. har enda ikke fått snakket med han for han tok ikke tlf når jeg ringte. Men måtte sende melding til mamma så det var hun som sa det.. men skal snakke med pappa i kveld :) Han har jo aldri trengt og være avhengig av noen for å komme seg noen plass men det siste året har han vært avhengig av andre uansett hvor han skulle. Jeg er fra en liten plass så man må kjøre en bil eller buss for å komme seg til sykehus osv..

Back
Topp