Gleden tok slutt..

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Jeg blør.. Så da var det nok ikke ment to be denne gang :(

:(

Å nei :( så leit :(

Skal se det ann litt.. For det er ikke mye som kommer nå.. Bare flekker på papiret.. Men har vondt, kan alltids være noe annet.. Men venter å ser til i morgen

Ja.. Men tviler på det desverre... Er ganske intense smerter i mageområdet :(

Prøver igjen :) snart hvertfall..

huff da :-( men håper fremdeles litt på at det er uskyldig...

Blør enda.. Men har ikke så vondt lengre :-) men tror nok det er over.. Om det ikke var to der å har mistet en.. Det skjedde m forje, men tipper nok at jeg ikke er gravid lengre.. Men gir oss ikke, vil ha en baby, hvertfall nå :)

Små blødninger er normalt de første ukene :) Dersom du ikke blør MASSE med klumper så er det veldig sannsynlig det går fint :)

Men jeg har smerter i tilegg.. Er det normalt da? Blør enda..

Da kan det ha vært en kjemisk graviditet. Altså et befruktet egg som har skrapet borti livmorveggen så hcgproduksjonen har startet, men egget ikke har festet seg og mensen kommer som vanlig. Ulempen med å teste så tidlig dessverre :( Tror ikke du vil få koagler så tidlig.

Håper dog spiren klorer seg hardt fast!!!! Og at dette kun er en ufarlig blødning.

Uff, tenker på deg :( Håper det ordner seg, og at det ikke var noe farlig :) Husk, om en mister så tidlig er det gjerne fordi det er noe feil i utviklingen, så kroppen ordner opp i selv.. Har også hørt at det er lettere å få det til å klaffe igjen etter :) En klem til deg :)

Back
Topp