GLEDEN ER STOR

Snartmamma2

Andre møte med forumet
Har i dag ENDELIG fått to streker på en av de maaaaange testene jeg har tatt.

Så kjekt, gratulerer!

Gratulerer så mye

Streker er med på å gjøre dagen god ja! Gratulerer og lykke til! :-)

Gratulerer! Testet pos i dag jeg også med digital test. Tok en på lørdag også (med kryss) og den ble veldig tydelig positiv med en gang, men etter hvert som tida gikk så ble den bare mer og mer negativ....

Gratulerer så mye!
Morsomt at du kaller mini for lille brøster hehe! Mannen min måtte bare poengtere her en dag at selv om han kaller babyen for han (en baby) så betyr ikke det at han helst vil ha en gutt altså ;)

Hurra på deg med to streker på testen
Er det ikke herlig?? :)

Lizz83 skrev:
Gratulerer! Testet pos i dag jeg også med digital test. Tok en på lørdag også (med kryss) og den ble veldig tydelig positiv med en gang, men etter hvert som tida gikk så ble den bare mer og mer negativ....

Å så gøy!! Gratulerer så masse!! Var en tynn strek hos meg, MEN jeg tok den midt på dagen,  og da er det jo ikke noe tvil.. Eller hur =) Skal ta en digital en jeg også. Men MÅ ta en til av de "post-ordre" testene i morgen tidlig også..

Alle dere andre, Tusen takk til alle sammen.  Vi har prøvd siden sept. (vet at ikke det er lenge) men fikk en liten stuck i meg da spiralen skulle ut på forsummeren i fjord.. Det tok 3 (!!) forsøk på å få den ut.. Endte med at jeg måtte i narkose for å få den ut.. Var litt redd for å ha blitt "ødelagt" der nede. Så godt å få bekreftet at jeg fremdeles funker ;-) God natt alle dere med "brød-i-ovnen" (og til alle mennene som må lære seg å takle en gravid kvinne i 8mnd til...)  =)

Gratulerer så mye!

Back
Topp