Gledelig start på dagen i dag

mariannnilsen

Forumet er livet
for jeg har vært å sett på lillegull i magen emoticon .
var hos legen i går , og han ordnet time til meg kl 07.50 i dag hos en lege her i byen som har ul apparat på kontoret .. fikk avslag av sykehuset på henvisningen om tidlig ul nemmelig ..
alt så kjempe bra ut med babyen , som har blitt hele 3,5 cm ... og det viktigste , det var bare 1 , hehe .. var livredd for at det skulle være mer enn 1 , siden både jeg og mannen har mye tvillinger i familien .. han legen sa så fint at vi drev jo med risikosport i forhold til det å få tvillinger med alle de vi har i familien .
nå ble sv.skapet brått litt mer virkelig , og jeg kjenner jeg gleder meg litt
 
Åh så kjekt å høre helten min. Gleder meg sånn til å bli gravid igjen, det kribler å lese det
 
Så spennende;) Gratulererog lykke til
 
SÅ gøy!! Og litt stilig for du og jeg er i to forskjellige terminforum, men du er bare en dag lenger på vei enn meg :)
 


HvitSnø skrev:
SÅ gøy!! Og litt stilig for du og jeg er i to forskjellige terminforum, men du er bare en dag lenger på vei enn meg :)



legen som gjorde ul i dag , mente terminen var samme dag som deg 1.mai . men holder meg på april forumet da , siden jeg vet at jeg ikke kommer til å gå til termin .. de 3 andre har kommet før termin , og siden jeg har styrtfødsler så setter de igang minst 1 uke før termin hvis det ikke starter selv .
 
Ok:) Jeg håper jeg også føder før termin (fødte jo lillemann en uke før) så kanskje jeg og hører til på april. Men kommer nok til å holde meg i mai uansett :) er litt mer gøy å være en av de første på termingruppa som føder enn en av de siste ;)
 


HvitSnø skrev:
Ok:) Jeg håper jeg også føder før termin (fødte jo lillemann en uke før) så kanskje jeg og hører til på april. Men kommer nok til å holde meg i mai uansett :) er litt mer gøy å være en av de første på termingruppa som føder enn en av de siste ;)


er heldigvis en stund igjen til april/mai .. sist ville jeg ikke ha ut ungen i det hele tatt , så blir vel til det denne gangen også .. hehe ..
 
Jeg husker du hadde sterk fødselsagst ja!! Håper virkelig at den blir bedre når det nærmer seg! Jeg vil i grunnen ha den ut så fort som mulig  innenfor 37 uker da! :)
 
Igjen??

Er så glad på dine vegne! Kjempemoro at du skal ha nr 4!!  Gratulerer så masse!
(Men syns du bør komme deg inn på mai forumet da)
 


HvitSnø skrev:
Jeg husker du hadde sterk fødselsagst ja!! Håper virkelig at den blir bedre når det nærmer seg! Jeg vil i grunnen ha den ut så fort som mulig  innenfor 37 uker da! :)



det blir nok samme fødselsangsten , men har jo klart det 3 ganger før , så skal nok klare det igjen
 
Så kjekt at du fikk ul:) det vil jeg og:( jeg er og på mai forumet, og håper jeg får være deg videre...
 
Ååå det er så gøy :) Jeg ser så utrolig opp til deg, du må være en fantastisk mamma :) Gleder meg til å se babyen når den kommer ut :D
 
Back
Topp