Gledelig jul

Majanne

Elsker forumet
Gledelig jul alle flotte febbiser! :D håer alle store og små hadde en flott kveld! Her var det full fart fra morgen til kveld....trodde aldri vi skulle bli ferdig med pakkeåpninga :P snuppa var så trøtt at hun til slutt sa selv at hun ville gå å legge seg...sovna iløpet av 5 min! Men kvelden før ble det kjempe seint da, måtte på legevakta å få salve og dråper for øyekatarr :/ hun er myyye bedre idag da :) men vi hadde en strålende kveld igår, pappaen kom å var sammen med oss hele kvelden :)
 
Goood jul!!! 

Vi hadde en kjempe fin dag og kveld igår. Var på grøt på dagen, kjempe kos. Kvelden gikk mye av tiden til åpning av pakker! Emilie var helt i hundre! Stoooor koste seg! Eneste som var litt dumt var at hun fikk ikke studert ferdig den nye leken eller de nye klærne før onkel kom med en ny pakke  Så hun ble ganske så sliten etter hvert! Men da hun fikk dukkevogn var hun i stor form!  Holdt ut til rundt kl 21 - men da var hun jammen meg klar for en kvil i farfar si seng 


I dag var det kjempe koselig morgning da hun skulle få se skikkelig på hva hun hadde fått! Dukkehuset fra småland var en av de store favorittene! Jeg har sett på det i butikkvinduet og tenket "DET skal hun ha om noen år" - men så fikk hun det jammen meg av besteforeldrene i år  Blir møbler og lamper og diverse innredning til 2 års dagen kan jeg tenke meg! Så får vi lure vekk de minste bitene som kopper og stas til hun blir litt eldre
 


Tananka skrev:
Goood jul!!! 

Vi hadde en kjempe fin dag og kveld igår. Var på grøt på dagen, kjempe kos. Kvelden gikk mye av tiden til åpning av pakker! Emilie var helt i hundre! Stoooor koste seg! Eneste som var litt dumt var at hun fikk ikke studert ferdig den nye leken eller de nye klærne før onkel kom med en ny pakke  Så hun ble ganske så sliten etter hvert! Men da hun fikk dukkevogn var hun i stor form!  Holdt ut til rundt kl 21 - men da var hun jammen meg klar for en kvil i farfar si seng 


I dag var det kjempe koselig morgning da hun skulle få se skikkelig på hva hun hadde fått! Dukkehuset fra småland var en av de store favorittene! Jeg har sett på det i butikkvinduet og tenket "DET skal hun ha om noen år" - men så fikk hun det jammen meg av besteforeldrene i år  Blir møbler og lamper og diverse innredning til 2 års dagen kan jeg tenke meg! Så får vi lure vekk de minste bitene som kopper og stas til hun blir litt eldre



. Høres ut som flotte dager :D snuppa her fikk og småland hus, fikk det fra ene tanta si :) så fikk hun ekstra etasje fra besteforeldrene ( i tillegg til akebrett og bil med campingvogn fra sylvanian families)...så fikk hun sylvanian families fra andre :) tenker det blir møbler og slikt i 2 års gave ja ;)
 
Så gøy!  Hun fikk en familie også til huset - men idag kikket hun rart inn.. som om hun ikke viste hvor hun skulle sette dem - for det er jo ingen møbler inni  Men de gikk litt gjennom dørene og la seg til å sove  
 
Back
Topp