Glede!

Livvea

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Vi har en super klagetråd, og litt andre seriøse tråder.
Noen er engstelige og bekymret, noen er dårlige og kvalme, mens noen ikke merker så mye. Alt er vel normalt.

Men som jeg gleder meg! Innimellom alt dette.
Jeg gleder meg til å strikke til mitt eget barn.
Og jeg gleder meg til å holde barnet mitt for aller første gang. Og jeg gleder meg til min samboer blir pappa!
Og jeg gleder meg til å være mamma, at en så liten og skjør skapning er helt avhengig av oss <3

Hva gleder dere, dere mest til? :)

Gleder meg til å oppleve en fødsel igjen, kan nesten ikke vente! Gleder meg til å finne ut hvordan den lille ser ut, om h*n er lik storebror eller helt ulik :Heartred

Jeg gleder meg til å hilse på lille ostepoppen min.

Jeg gleder meg til alt ved å bli mamma for første gang :love017 Gleder meg først og fremst til å få hilse på mini :Heartpink

Gleder meg til å oppleve en fødsel igjen, kan nesten ikke vente! Gleder meg til å finne ut hvordan den lille ser ut, om h*n er lik storebror eller helt ulik :Heartred

Jeg gleder meg også til fødsel!
Dette er mitt første barn.

Min første fødsel var fantastisk! Det finnes virkelig ikke noe som kan måle seg med det :love7

Herlig!
Det er noe jeg alltid har gledet meg til.
Håper på en fin fødsel, men jeg vet jo at man aldri vet hva som kan skje. Men det er også spennende synes jeg :)

Gleder meg til å kle opp babyen min i søte babyklær. Gleder meg til å holde dåp. Gleder meg til å oppleve fødsel og det første møtet. Gleder meg til trilleturer! Og mye mye annet :)

Jeg gleder meg også til å oppleve fødsel igjen, det første møtet med storesøstrene, om hunden reagerer like bra denne gangen, å til en permisjon uten for mye stress! (Skal riktignok skrive masteroppgave før og etter fødsel denne gangen, men sist skreiv jeg bachelor, så jeg vet hvordan jeg bør planlegge denne gangen). Jeg gleder meg til så mye :Heartred

Gleder meg til å handle inn og ordne til babyen kommer, og ikke minst gleder jeg meg til å få oppleve å bli mamma igjen :Heartred

Gleder meg masse til både fødsel og å få treffe babyen:love7 gleder meg også til å se ansiktet til datteren min når hun får vite om at hun skal bli storesøster:Heartred

Gleder meg så til å fortelle datteren min at hun endelig skal bli storesøster:love7 hun har ønsket det leeenge!

Gleder meg til å oppleve fødsel igjen og barseltiden:love7

Gleder meg til å se hvem babyen likner på, hvilke trekk som er nedarvet fra mor og hvilke er nedarvet fra far :happy:

Gleder meg til å se hvem babyen likner på, hvilke trekk som er nedarvet fra mor og hvilke er nedarvet fra far :happy:

Dette gledet jeg meg veldig mye til når jeg ventet førstemann. Til min store fortvilelse var det sinnsykt vanskelig :eek: Med andre sine barn ser jeg umiddelbart at «oi hun er lik far» eller «han likner så mye på mammaen sin». Følte liksom at det var noe jeg var veldig flink til å se. Men med mitt eget barn var det omtrent umulig. Syns fortsatt det er vanskelig og han er nå 3 år :wacky:

Jeg gleder meg til å hilse på den lille, til å se samboeren min i farsrollen, til at den lille får komme til verden med sine besteforeldre og forhåpentligvis oldefar som nærmeste nabo. Og ikke minst til å se hvordan hunden og katten vår reagerer.

Hvis dette går bra, så gleder jeg meg til å fortelle det til familien. Blir nok fortalt før risikoen for abort avtar
Gleder meg til jeg så smått begynner å kjenne liv i magen. Gleder meg til fødselen og den aller første tiden etterpå, den er spesiell <3

Back
Topp