nå fikk jeg en skikkelig varm følelse i hjerte, tanken på å skulle få ett barn til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nå fikk jeg en skikkelig varm følelse i hjerte, tanken på å skulle få ett barn til
Så herlig! Beste følelsen i verden! Her svinger det mellom den følelsen og «skitt, hva har vi gjort» Men, heldigvis er den varme følelsen i hjertet den som dominerer
Her er det litt slik og, er egentlig veldig uvirkelig, siden det ikke var etter planen i det hele tatt!
Haha ja får den følelsen av og til jeg også, spesielt nå som storebror er i den verste trassen til tiderSå herlig! Beste følelsen i verden! Her svinger det mellom den følelsen og «skitt, hva har vi gjort» Men, heldigvis er den varme følelsen i hjertet den som dominerer
Vi har en gutt på tre nå, og fant ut i helgen at han endelig skulle få bli storebror. En gledelig nyhet etter en tre måner lang MAnå fikk jeg en skikkelig varm følelse i hjerte, tanken på å skulle få ett barn til
Ja det var virkelig en gledelig nyhet <3Vi har en gutt på tre nå, og fant ut i helgen at han endelig skulle få bli storebror. En gledelig nyhet etter en tre måner lang MA