Glede seg-tråden

Sinéad

Elsker forumet
Marshmallows2021
Augustbarna2024
Syntes vi kan dele, tenke og visualisere det vi gleder oss til med å få baby :Heartred

Selvfølgelig vil det komme tunge stunder også, og det er mye å bekymre seg for. Likevel tenker jeg at et positivt fokus gjør mye godt :happy:

Hva gleder du deg til ved å få en (eller flere!) baby? Uansett om du er førstegangs eller har barn fra før :Heartred
 
Jeg gleder meg til trilletur i høst med podcast på øret, kaffe i hånda og høstfarger på trærne! :Heartred
 
Gleder meg til å se ansiktet på mannen min igjen når han ser babyen vår for første gang *sukk*

Og ikke mist til den fremtidige storesøsteren skal møte babyen :love7
 
Jeg gleder meg til bære-og trilleturer. Mest av alt gleder jeg meg til samboeren min får holde babyen for første gang. :Heartred
 
Gleder meg til søsknene får møte babyen :Heartred 4-åringen gleder seg masse og sier stadig sånne ting som «fet blir veldig koselig å være 5 i familien» og «jeg har jo to fang, ett til hvert lillesøsken». Smelt :love2
 
Høres kanskje litt rart ut, men jeg gleder meg til nattamming. Når alle ligger å sover, mens bare vi to er våkne. Eller så gleder jeg meg til første møte, første møte med søsken. Trilleturer med podkast, matkoma og babylukt :Heartred
 
Gleder meg til trilletur i skogen i høst, jeg fikk augustbaby sist også, og var omtrent daglig i skogen. Det var jo midt i korona, så kunne ikke gjøre annet, men jeg ser tilbake på det med glede. Gleder meg også til å se 3 åringen som storebror!
 
Gleder meg til trilletur i skogen i høst, jeg fikk augustbaby sist også, og var omtrent daglig i skogen. Det var jo midt i korona, så kunne ikke gjøre annet, men jeg ser tilbake på det med glede. Gleder meg også til å se 3 åringen som storebror!
Det blir fint :Heartred
 
Back
Topp