Glede-seg-bilder :-)

1+1

....
Hei! Syns det hadde vært gøy om vi kunne legge ut bilder av det fine babytøyet og utstyret vi kjøper :) Kan jo være vi kan gi hverandre ideer og tips :) Foreløpig er det kanskje ikke så møe, men håper bildene popper opp etterhvert :-)

Ikke at jeg har kjøpt noe enda, men dette var en fin tråd. Håper den kan nagles til bildetråden lengre opp sånn at den blir lettere å finne igjen! 

Den er go', Lykke'i'magen
Akkurat no jobber jeg med "dagbok", skriver om 1. og 2. måned. Har bare handlet inn noe småtteri foreløpig, men ser fram til å ta bilder og laste opp her inne senere :) :) Og flere etter vi har handlet inn noe større :D

Her er vårt første innkjøp <3
Bildet til venstre var det vi kjøpte når vi rundet 12 uker - nøytralt og fiiint :-)) Bildet til høyre var en gave vi fikk av svigerinne og svoger da vi rundet 12 uker. Love it :D

Hvordan får jeg tråden inn i bildemappa da, Fucoc? :-)

Ååå som de så fiiine ut! Og jeg elsker strikkemønster!
Gid jeg skulle ønske jeg kunne strikke......

Taaakk :-)) Er så spesielt å se på tøyet og tenke at om 6 måneder ligger det en liten baby inni der :D

Lykke'i'magen skrev:

Her er vårt første innkjøp <3
Bildet til venstre var det vi kjøpte når vi rundet 12 uker - nøytralt og fiiint :-)) Bildet til høyre var en gave vi fikk av svigerinne og svoger da vi rundet 12 uker. Love it :D

Hvordan får jeg tråden inn i bildemappa da, Fucoc? :-)

Uhm... det vet jeg ikke, tror en administrator må gjøre det :s

Den strikkepysjen så vi også på i dag! Har såå lyst på den, men de hadde bare store strl igjen i Sandefjord :/

For ei fin strikkadrakt, kvar er den kjøpt? :)

SÅÅ fint! Har svart på våre bilder også :)

Har laget et likt innlegg på våre bilder, der vi kan legge ut bilder av klær og utstyr vi kjøper, samt bilder av barnerommet. Håper vi kan dele tips med hverandre etterhvert :-)

Back
Topp