Glede, plage og humor *haff* :)

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Shampo'n skummer som et uvær i dusjen, føles ut som jeg vasker med balsam :P Etter tørking ser det ut som jeg har hatt olje i håret!! Det ser helt rasert og fett ut :P Husker jeg sleit med det sist graviditet. Før det så se helt livløst ut om noen uker. Og DERETTER er helt fantastisk mykt og frisk :D

Og i går var jeg suuuuper deppa....fordi jeg var sliten. Følte verden raste, i dag er jeg full av selvtillit *flirer* ;) Blir sliten av meg selv, gjett hvordan samboeren har det. Haha!

Ellers så begynner kvalmen å avta (endelig)! Puppene mine veier nå 1,3 og 1,4 KG hver!! Skal se meg når jeg veier de :P Godt man har gardiner på kjøkkenet :D Hahaha! Noen andre som syntes det er gøy å være gravid og gjør og føler uvanlige ting?? :D UL om en uke (da 10+4). :)

Haha, mitt hår er motsatt. Det er blitt så sinnsykt tørt og umulig. Står til alle kanter, har bare gitt opp hele håret :p

I dag har jeg vært deppa, happy, redd, trist, MEGAHYPER, hulkende gråt fordi jeg mista en paprika på gulvet og deretter latterkrampe. Føler meg som en berg- og dalbane! Stakkar mannen min :p

Har aldri tenkt på å veie puppene før da, men haha nå lurer jeg på om jeg skal finne frem kjøkkenvekta og sjekke laughing7

Mitt hår er knusktørt... har aldri følt at det ser så pistrete ut. Håper det blir litt finere snart :)

Har aldri tenkt på å veie puppene :P haha! Kanskje jeg må gjøre et forsøk :P Jeg tror mine er ganske tunge :P

Haha, mitt hår er motsatt. Det er blitt så sinnsykt tørt og umulig. Står til alle kanter, har bare gitt opp hele håret :p

I dag har jeg vært deppa, happy, redd, trist, MEGAHYPER, hulkende gråt fordi jeg mista en paprika på gulvet og deretter latterkrampe. Føler meg som en berg- og dalbane! Stakkar mannen min :p

Har aldri tenkt på å veie puppene før da, men haha nå lurer jeg på om jeg skal finne frem kjøkkenvekta og sjekke laughing7
Mitt hår er knusktørt... har aldri følt at det ser så pistrete ut. Håper det blir litt finere snart :)

Har aldri tenkt på å veie puppene :P haha! Kanskje jeg må gjøre et forsøk :P Jeg tror mine er ganske tunge :P
Jeg veide de forrige gang, da bikka de litt over kg på hver. Hihi :P bruker vanligvis cup F(naturlige!!), men nå må jeg opp i G og H avhengig av type BH. De sa POFF på 2 uker. Helt sykt. Samboern er i ekstase, men de er så ømme så dessverre bare se og ikke røre for hans del ;) Har dere fått dilla på noe enda? :)

Ca 900 gram i pr pupp! Haha, mannen min måtte hjelpe til med å lese av mens jeg sto der og lekte med vekta. Han ler fortsatt. :excited001

Har fullstendig dilla på grønnsaker. Alt av frukt og grønt egentlig, og fått helt avsmak på sjokolade og kjøtt.

Hehehe veie pupper hørtes kult ut. Skjønner godt at mannen ler :-) mine små har forsåvidt vokst en god del, men ikke nærheten av å kunne veies.da må jeg i såfall legge hele brystkassa på vekta, og det kan nok gi ganske så feile tall :-)

Veie pupper er en utopi for meg, jeg fyller nå min minste og flateste A-cup, og både jeg og samboen er i ekstase :)

Skjønner den med at humøret svinger:) Jeg er vanligvis ganske fredelig og ikke en slik lett rørt person, og nå renner tårene for hva som helst. Rekorden til nå er vel når jeg begynte å strigråte fordi kaffen min (den ene deilige kaffelatten) var blitt lunken før jeg rakk å drikke den. Følte meg så dum, men tårene bare rant :-S

Veie pupper er en utopi for meg, jeg fyller nå min minste og flateste A-cup, og både jeg og samboen er i ekstase :)

Skjønner den med at humøret svinger:) Jeg er vanligvis ganske fredelig og ikke en slik lett rørt person, og nå renner tårene for hva som helst. Rekorden til nå er vel når jeg begynte å strigråte fordi kaffen min (den ene deilige kaffelatten) var blitt lunken før jeg rakk å drikke den. Følte meg så dum, men tårene bare rant :-S
Føler med deg! :) Jeg er helt på tuppa av småting, så plutselig er alt fantastisk. Så snur det, igjen.. Godt man kan skylde på hormonene ihvertfall ;)

Back
Topp