Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist å høre at dere mistet i mars. Håper denne spira klamrer seg fast til terminI mars fikk vi nyhet om gravid. Dagen etter mistet jeg. …….. i dag søndag 31/7-22 tok jeg en test for morro vips gravid. Jeg er så redd at jeg mister. Men håper d beste atter en attpåklatt da nr1 er 02 mod nr2 er 10 mod
TakkKan da ikke glippe nåHåper for deg
Satser dette er en kjemperSom ble sommerferie produsert på sørlandet hjem til svigersSå trist å høre at dere mistet i mars. Håper denne spira klamrer seg fast til termin
TakkHåper for deg
Vil ikke kalle det en attpåklatt når det er så kort fra minstemannVi venter nummer 4, men vet ikke helt om det blir en attpåklatt eller ikke!? Har 3 gutter født i 14, 15 og 19 Yngste blir rett over 3 år når baby kommer.
I mars fikk vi nyhet om gravid. Dagen etter mistet jeg. …….. i dag søndag 31/7-22 tok jeg en test for morro vips gravid. Jeg er så redd at jeg mister. Men håper d beste atter en attpåklatt da nr1 er 02 mod nr2 er 10 mod
Synes det er helt ok at de rekker og bli selvstendig før neste mann ja. Hehe. Men sånn er livetHåper at det er en stayer denne gangen! <3
Artig spenn mellom ungene.. Begge to siste er nesten attpåklatter, da
Her er det langt mellom nr 1 og 2 - men avstanden mellom 2 og 3 blir mer "normal".
Kan forstå det. Jeg er egentlig deppa over hele graviditeten her akkurat nå. Synes ikke at livet er annet enn småunger og mas. Men skal vi ha en til, så må det vel nesten være nå. Så, jaja. Kommer vel over det.Synes det er helt ok at de rekker og bli selvstendig før neste mann ja. Hehe. Men sånn er livet