Glede mg..

LilleMor26

Betatt av forumet
Septembergull'17
E inne å snik litt på mars.. snik litt på kozn d går m damene dr inne på dn tråden "noe på gang" og må si eg glede mg te sluttn av d her svangerskapet og te fødseln e nærxsmile5 å kjenne etter tegn te d startet og man får møte lille bolle:Heartblue :Heartbigred sitt å her å vurderer om eg vil vite kjønn på oul eller ikke:p

Kjenner på en litt rar følelse nå når du nevner mars, for om vi ikke hadde hatt sa i sommer skulle vi fått en baby i mars :(
Nå må vi heller vente til september med å få møte klompen:Heartred men vi venter gjerne vi!

Men er det bare meg som grøsser når man titter innom andres symptomtråder og ser hva som er i vente? Hva er det man har begitt seg ut på egentlig *bite negler* :wideyed:

Men er det bare meg som grøsser når man titter innom andres symptomtråder og ser hva som er i vente? Hva er det man har begitt seg ut på egentlig *bite negler* :wideyed:

Ess! Ikke tenk på det. Symptomer og fødsler og alt er super individuelt. Ikke ta sorger på forskudd.

Jeg grudde meg sånn til vonde rier... jeg måttw ha hjelp til å vite om d kom rier fra monitoren for jeg kjente ikke riene engang.

Ess! Ikke tenk på det. Symptomer og fødsler og alt er super individuelt. Ikke ta sorger på forskudd.

Jeg grudde meg sånn til vonde rier... jeg måttw ha hjelp til å vite om d kom rier fra monitoren for jeg kjente ikke riene engang.
Takk :) Tror jeg trenger noen som deg til å bedrive litt sånn peptalk innimellom. Tenker fort litt for mye...

Det er som å bli eldre, man gruer seg, men så er det ikke så ille likevel [emoji4] Av og til syns jeg nesten det går sport i hvor ille en kan ha ha det føre fødsel, men det går som regel veldig bra [emoji4] Den spenningen, kjenninga etter tegn på at fødselen er i gang og når man endelig kjører til sykehuset. Jeg kan knapt vente [emoji2][emoji2]

Det er som å bli eldre, man gruer seg, men så er det ikke så ille likevel [emoji4] Av og til syns jeg nesten det går sport i hvor ille en kan ha ha det føre fødsel, men det går som regel veldig bra [emoji4] Den spenningen, kjenninga etter tegn på at fødselen er i gang og når man endelig kjører til sykehuset. Jeg kan knapt vente [emoji2][emoji2]
Ser den. Egentlig tenker jeg ikke så mye rundt fødsel enda. Moren min er jordmor, så jeg tenker at det er bra folk som henne som vil passe på at det går greit, ikke noe å stresse over :Heartred

Bekymrer meg mer for bekkenløsning enn fødsel faktisk.

Kjenner på en litt rar følelse nå når du nevner mars, for om vi ikke hadde hatt sa i sommer skulle vi fått en baby i mars :(
Nå må vi heller vente til september med å få møte klompen:Heartred men vi venter gjerne vi!

Vi og skulle hatt termin 11.mars. Sånn er det. Da var det tydeligvis noe galt med embryo/foster.

Åå, som jeg gleder meg til slutten jeg også! :) Jeg er ikke så veldig glad i å være gravid generelt da, syns det er ni ganske laange måneder! Men de to-tre siste ukene før fødsel var de beste for min del i hele svangerskapet med guttene. Da slapp alle vondter, jeg følte meg frisk og opplagt, og så var det så spennende å vente på tegn til fødsel! Har hatt lette fødsler og må ærlig si at jeg syns det er verre å være gravid i ni måneder enn å føde :whacky011 Misforstå meg rett altså, er jo koselig å være gravid i forhold til det å ha en baby inni seg, spark osv. Men er enda koseligere å ha kroppen for seg selv og babyen på utsiden :Heartred

Jeg hadde MA i uke12 i sommer og termin i januar. Så vi skulle hatt bolla her allerede...
Kroppen brukte også 6mnd etterpå før den ble normal...

Må bare tenke at det var noe galt... Og at da hadde du ikke fått møte september-bolla. Selv om det selvfølgelig er sårt[emoji173]️

Back
Topp