Glede meg sånn....

NeKeT

Gift med forumet
til helga, for då skal eg ut for første gang etter fødsel [:)] Adrian skal ligge hos svigers, og eldstemann hos søstra mi....E bare så klar for ein fest no...begynnne å bli ei stund siden no ja[:)][:)] Noen som har vært ute?? Gikk d greit??

jeg har vært masse ute egentlig[:)] jonas har så snill bestemor[;)] d er deilig å komme seg ut litt men d ender alltid med at mammaen sitter på byn og viser frem baby bilder på mobilen[;)] hehe!

Eg var på fest i et hus, mens bestemora var barnevakt i huset ved sidan av. Eg la ho og alt, og vi gikk ganske tidlig frå festen. Ville ikkje gå glipp av dyrebar sove-tid! He he. Men det var sånn passe godt med ei øl igjen. Smakte faktisk ikkje så godt som eg mintes.... hm... Men blir nok ikkje så lenge til neste nei!

Jeg har ikke vært ute enda, men skal ut den 17.juni. Gleder meg veldig, men må holde meg sånn tålig i skinnet siden mamma og pappa skal sitte her og passe på han mens vi er på fest.[;)] Blir vel ikke så seint, for Eskil skal jo opp rundt 7 uansett formen til mamman, han[:D]

Jeg ahr vært ute jeg, men er ikke så veldig glad i å drikke, koser meg like godt uten (hater å være fyllesyk)
Skal til oslo nå i pinsen, blir ikke noe alkohol da for vi skal delta på landstreff som AA (anonyme alkoholiker) arrangerer..
Synes det er viktig å være litt borte fra barna, viktig å ha kjærestetid sammen, og barna har jo så absolutt ikke vondt av å være sammen med andre (bestemødre, tanter, onkler el hvem det måtte være)..

Jeg har ikke vært ordentlig ute enda! Men har vært på fest, og Thea har vært med!! Men har jo dratt hjem i 00 tida da! Er fornøyd om jeg får tatt meg et glass øl eller vin jeg! Klarer stort sett ikke drikke opp det glasset heller! Så et par slurker holder for meg!! Blir nok en stund til det blir ordentlig fest på meg!

Men kos deg masse i helgen!!!! [:)]

Har heller ikke vært ute på byen enda. Men har vært i bursdag og på fest uten snuppa. Må bare legge ho før jeg reiser også er det hjem igjen når ho våkner, for ho nekter å ta flaske.[:'(] Så kan se ut som det blir en god stund til overnattings barnevakt.

Har også vært på fest noen ganger. Var faktisk ganske godt å få litt kjæreste tid[:D]. Men det var også utrolig godt å komme hjem til nurket. [:D] 

Back
Topp