Glede med bismak!

Lotepus

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg fikk positiv test idag, 8/9 dpo. Dette er ikm, da jeg har kort lutealfase. Pp7

Idag er det akkurat 4 uker siden jeg mistet spiren min, og det å nå bli gravid igjen er kjempeskummelt! Ingen av oss ble hoppende glade av testen i dagtidlig, nå bare avventer vi. Jeg synes det er helt ille å føle det slik, jeg vil jo være hoppende glad, men ....

Blir spennende å følge dere i denne termingruppen. (Håper jeg får bli!:p)

Ha en riktig flott dag damer - kniiiiip!

Hei!

Jeg fikk positiv test idag, 8/9 dpo. Dette er ikm, da jeg har kort lutealfase. Pp7

Idag er det akkurat 4 uker siden jeg mistet spiren min, og det å nå bli gravid igjen er kjempeskummelt! Ingen av oss ble hoppende glade av testen i dagtidlig, nå bare avventer vi. Jeg synes det er helt ille å føle det slik, jeg vil jo være hoppende glad, men ....

Gratulerer med det! :) Velkommen hit til oss. Håper vi får ha deg her helt til November! <3

Gratulerer og velkommen i termingruppa for November 2017! Håper denne spiren følger oss helt til mål. :)

Gratulere med positiv test.
Jeg mista 26.januar å fikk positiv test 18. Februar igjen. 23dager etter SA. Va veldig skummelt i starten men føles bedre å bedre som dagene går. I dag er jeg 7+1. Var 5+4 da jeg mista.

Velkommen! Jeg kjenner meg igjen, hadde MA og exu ifjor og klarer ikke slippe gleden helt løs ennå. Håper du får være her helt til november [emoji4]

Gratulere med positiv test.
Jeg mista 26.januar å fikk positiv test 18. Februar igjen. 23dager etter SA. Va veldig skummelt i starten men føles bedre å bedre som dagene går. I dag er jeg 7+1. Var 5+4 da jeg mista.

Så godt å høre at det føles litt bedre for deg nå! Håper det hjelper for meg om et par ukers tid:)

Hei!

Gratulerer. Men du, det er lov å kjenne på de skumle følelsene og redselen for at det skal gå feil igjen, selvom man såklart helst skulle være hoppende glad. Men innimellom hjelper det å se seg rundt - se på alle menneskene som finnes! Alle de har klart det, fra liten spire til menneske utenfor livmoren. Hvorfor skulle ikke nettopp denne spiren også klare seg? Jeg krysser fingrene!

Gratulerer så mye :D

Jeg mistet selv i november (MA) og er ikke hoppende glad nå, tror ikke jeg blir det før jeg har passert uke 12 (siden jeg mistet i uke 10+4) eller om jeg får tettere oppfølging av lege/jordmor, men det er lov, også får man bare nyte hver dag, og ikke tenke så mye på faren over å miste, dette går nok helt bra denne runden :D
Gratulere og lykke til :)

Gratulerer så mye! :) kjenner igjen bekymringene dine. Hadde ma i januar, og er veldig nervøs for at det skal skje igjen. Selv om jeg så et bankende hjerte på tul på mandag klarer jeg ikke helt og senke skuldrene enda.

Lov å være bekymret. Gleden kommer luskende etterhvert som skuldrene senker seg litt [emoji8] Gratulerer [emoji173]

Så hyggelig lesning! Velkommen hit [emoji846]

Det er fullt forståelig at man føler det slik en sånn situasjon [emoji254]

Tusen takk alle sammen! Skulle gjerne skrevet til hver og enkelt, men kom akkurat hjem fra overtid, så nå er det rett i seng:D

Vit at ordene deres er utrolig satt pris på!

Back
Topp