Glede mæ t ul :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Gler mæ kjæmpemasse t ordinær ul 15 August, så bærre en bitteliten måned igjæn t vi får sjå lillebabyn vårres emoticon  Kati ska dokk ainner på ordinær ul?

Var på UL i går ( 12 uker ) og alt sto veldig bra til  <3  Ordinær UL blir 30 august. Blir så spennede!!! :-)

Skal på ordinær ul 4 september. Men skal på ul i uke 13-14 :)

skal på ordinær ul 28 august :) glede mg masse t d ;) så var eg på ul idag og fekk sjekke at alt stod bra t :) <3

Jeg skal på ordinær ultralyd 30 juli. Litt over 2 uker til! Da er jeg 17+4 (eller 18+1 i følge tidlig ul) Virker som jeg har time veldig tidlig i forhold til andre som er like langt på vei.

Æ va på ul i uke 14 å da va alt perfekt me den lille :o) Va bærre en kort sjekk,så gler mæ t ordinær ul å håpe dæm tar sæ litt bedre tid da :o) Kanskje vi får sjå kjønnet å da, e litt over 20 uka da :)

Så heldig dere er som har ul så tidlig, skal 9. aug., da er jeg 19+4.. Lenge å vente, er så utålmodig :)

Skal på ul den 23. august, er 19 uker på vei da...

*Peonella* skrev:
Så heldig dere er som har ul så tidlig, skal 9. aug., da er jeg 19+4.. Lenge å vente, er så utålmodig :)

Æ fekk tili ul pga uviss termin,men dein undersøkelsa va superkort...Gler mæ masse t dein ordinære ul 15 August,e da 20+3 :o)

21. august. Leeenge til!  Da er jeg 19+2

Vi skal 7.aug. Gleder meg, og håper vi kan se kjønnet

Vi skal på ordinær ul 31 juli:) Var på tidlig ul 27 juni, på en kjeempe flott undersøkelse. Var der ca en halvtime og han gikk igjenom alt han kunne:) Fikk også se babyen en kort stund på mandag, så føler meg veldig trygg på alt er bra. Men jeg gleder meg ikke no mindre til den ordinære fordet altså:)

Belle85 skrev:
Jeg skal på ordinær ultralyd 30 juli. Litt over 2 uker til! Da er jeg 17+4 (eller 18+1 i følge tidlig ul) Virker som jeg har time veldig tidlig i forhold til andre som er like langt på vei.

Jeg er bare 16+ 6 når jeg skal, så det er jo veeldig tidlig da:)

Real skrev:
Vi skal på ordinær ul 31 juli:) Var på tidlig ul 27 juni, på en kjeempe flott undersøkelse. Var der ca en halvtime og han gikk igjenom alt han kunne:) Fikk også se babyen en kort stund på mandag, så føler meg veldig trygg på alt er bra. Men jeg gleder meg ikke no mindre til den ordinære fordet altså:)

D blir stas me ordinær ul ja :) Æ fekk kun 5 min når æ va på tili ul å d va ei gammel maskin,så såg nesten ingenting :( Men,fekk jo bekrefta at aillt e i orden me lillebabyn å d va d viktigste

Den 17. august :)

Ordinær UL 22 august, er 18+2 ifølge mens termin, mens 19+0 ifølge tidlig UL termin.

Oi, du sier noe der!
Det er jo bare en liten mnd igjen jo

Eg skal på Ul den 14 august Det blir den første titten på hybelboeren!

Vi skal på UL 8 august. Rett etter ferien. Perfekt, for da går tida fort mot ul. 
Har ikke vært på tidlig ul, så veldig spent. Har no fått hørt hjertelyd hos jordmor. Lykke :)

Var til første jordmortime i går, så henvisning ble ikke sendt før da. Så er forbredt på at det kan ta litt tid. Men håper det blir i første halvdel av august :) Gleder meg til første møte med St.Olav, har hørt mye positivt.

Back
Topp