Glede? Hvor er den?

JenteTrondheim

Flørter med forumet
Når jeg fant ut at jeg var gravid ble jeg overlykkelig. Det varte i to dager.
Etterhvert begynte jeg å bli uggen form, trøtt 24/7, ser 10 år eldre ut i ansiktet, jeg er den første i venninne-gjengen som er gravid (alle er ute på byen hver helg) slik at det er vanskelig å være sosial i helgene. Typen min er også over gjennomsnittet sosial og har vært ut på lørdager de 10 siste årene. Jeg vet jo selvølgelig at dette er en ny epoke og en gave - ville aldri i verden bytta den bort. Men hvorfor føler jeg meg demotivert, lite glad og gnisten er borte... dette var ikke som jeg trodde det skulle bli. Er bare 7 uker på vei.

Noen som har tips/svar?

Blir nok at følelsen går over til isolasjon når omgangskretsen forsetter livet på byen og fester. Men du skal vite det at du kan fortsatt være med ut og kose deg selv om du ikke drikker :-)
Selv så har jeg nesten ikke vært på byen i helgene, men var gjerne med på vorspiel hos mannens venner når de skulle ut senere på kvelden og vi dro hjem å fikk en god natt søvn :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Uggen her og, og helt tappet for energi og matlyst!.. Nå spiser jeg popcorn. Eneste jeg hadde lyst på ;)

Tenk på hva dere putter i munnen nå de første ukene;) er mye som skjer med den lille nå og den trenger sunn og variert mat. Ikke godterier, salt , sukker osv.. Lite tips bare..

Få i dere fullkorn, havre, melk, kylling, laks, grønsaker, frukt osv.. Og for å unngå strekkmerker.. Mat med e-vitamin feks. Avokado ;) og ta vitaminer ( gravitamin).Mye vann!

da får man mer energi og gleder seg gjerne mer, når man føler seg sunn og frisk..:)

Back
Topp