Glede :-D

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Første gang/dag på LENGE jeg faktisk føler meg vell. Ikke kvalm, ikke vondt, ingenting :-) og vi skal skikkelig kose oss idag å gå og handle når mannen kommer hjem! Jeg er så klar nå :-D håper dette fortsetter da reiser jeg i bryllupet også :-) har til og med orket å stelle meg :-) ImageUploadedByBV Forum1371030526.169670.jpg hvordan har dere det om dagen? Trette? Kvalm?

Herlig:) du ser jo riktig så fresh ut i dag ja :) godt m en god dag, men ikke overdriv, det kommer jo en dag i morgen også ;)

Er i sånn høvelig god form, men bekkenet er ille på ettermiddag/kvelden, så sitter/ligger mye etter at barnet er i seng.. Men er forsåvidt våken ganske lenge på kveldene og soverforholdsvis godt på natta, så kan ikke klage ;) å i dag er det sol her og gubben har bursdag, så skal ivei å kjøpe bursdagsgave til ham nå :)

Herlig:) du ser jo riktig så fresh ut i dag ja :) godt m en god dag, men ikke overdriv, det kommer jo en dag i morgen også ;)

Er i sånn høvelig god form, men bekkenet er ille på ettermiddag/kvelden, så sitter/ligger mye etter at barnet er i seng.. Men er forsåvidt våken ganske lenge på kveldene og soverforholdsvis godt på natta, så kan ikke klage ;) å i dag er det sol her og gubben har bursdag, så skal ivei å kjøpe bursdagsgave til ham nå :)
Så koselig med sol og bursdag :-D ja sant det, det kommer jo en dag i morgen også:-) heldig du er som
Klarer være våken på kvelden, for det klarer ihvertfall ikke jeg :-)

Så koselig med sol og bursdag :-D ja sant det, det kommer jo en dag i morgen også:-) heldig du er som
Klarer være våken på kvelden, for det klarer ihvertfall ikke jeg :-)
Ja det er helt merkelig, forrige gang jeg var gravid sov jeg lett fra kl åtte på kvelden til åtte-ni på morgenen, så synes det er litt greit å kunne være litt sosial med mannen å før natta kommer :P

Så godt å høre at du er i bra form i dag :) Nyt dagen med det, så håper vi det holder seg :)
Her skulle jeg i utgangspunktet ta det med ro. Det er sommerfest i bhg i ettermiddag, og vil helst se så fresh ut som mulig. Men så var det både det ene og det andre som skulle fikses først da... Bare bake ut pizzadeigen nå, så blir det sofaen en time. Bekkenet begynner allerede å si ifra. Er det noen som merker bedring på bekkenet når det er varmt og sol ute? Føler de dagene er bedre jeg ?!

Så flott du ser ut... du stråler :)

Jeg har lite energi i dag men prøver å gjøre ting i huset. Formen er litt laber men ... :)

Ha en fortsatt strålende dag ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Så godt å høre at du er i bra form i dag :) Nyt dagen med det, så håper vi det holder seg :)
Her skulle jeg i utgangspunktet ta det med ro. Det er sommerfest i bhg i ettermiddag, og vil helst se så fresh ut som mulig. Men så var det både det ene og det andre som skulle fikses først da... Bare bake ut pizzadeigen nå, så blir det sofaen en time. Bekkenet begynner allerede å si ifra. Er det noen som merker bedring på bekkenet når det er varmt og sol ute? Føler de dagene er bedre jeg ?!
Det synes jeg også, at når det er varmt og godt så verker ikke bekkenet så mye. Men når det blåser kald vind da kjenner jeg det fortere :-( håper dere får en fin dag på sommerfesten :-D

Så flott du ser ut... du stråler :)

Jeg har lite energi i dag men prøver å gjøre ting i huset. Formen er litt laber men ... :)

Ha en fortsatt strålende dag ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Tusen takk <3 du får slappe litt av da, og prøve gjøre minst mulig :-) håper du føler deg bedre utover dagen :-) ha en fin fin dag du også :-)

Back
Topp