Glede :D ?

Bruker32ja

Blir kjent med forumet
Etter en tung dag tenkte jeg at det hadde vært fin med en tråd hvor vi deler noen gleder :) opplevd en god middag? hyggelig besøk? noe som har gått bedre enn forventet?

Jeg kan fortelle at jeg i dag har opplevd at babyen har sparket mens jeg holdt på med andre ting for første gang :D før har jeg bare opplevd det på kveld mens jeg ligger i ro på sofaen eller senga ;)

ingen ting spesielt :) tenkte bare det hadde vært koselig å høre om noen hadde opplevd noe fint :) alltid koselig når man er litt sliten å ligge på sofaen å lese koselige meldinger fra babyverden :D

Jeg har hatt besøk av min kusine og hennes nyydelige sønn på 7 uker. Snust babylukt langt opp i bihulene ;) Også har jeg sett hvor omsorgsfull jentungen på 1,5 var ovenfor han og det gledet jo et soon-to-be-tobarnsmamma-hjerte :D :D

Kanskje denne gladlaksen kan få folk i bedre humør? jeg daua nesten av latter første ganga jeg hørte den :P hihihi :P

jeg og vesla har akkurat tegna litt.. og så overlykkelig for at hu fikk bruke mine tusjer! haha.. nå sitter hu og spiser kveldsgrøt mens jeg oppmunterer på sia her :P hu er suuuuperdårlig på å spise om dagen :/ og babylille spraker som bare det.. men hu spraker hele tiden da.. litt ekkelt når jeg står å klipper på jobben også plutselig sparker det til :P

I dag har vi hatt besøk av pappaen min som jeg ser ca en gang i halvåret, og Markus fikk seg helt ny sykkel med støttehjul, så vi har vært ute på sykkeltur :) Må nok la det bli en vane så a mor får trimmet litt.. Er aaaaltfor lat om dagen:/

Back
Topp