GLEDE<3

Juni86

Glad i forumet
Åååååå det gikk kjempe bra på ul , skal inn igjen i januar til enda mer sjekk og de ville sjekke enda engang når jwg er litt lenger på vei Pga koniseringen for å se hvor mye kortere livmorhalsen evt er:)

Men jordmor sa at lille nurk var så livlig at hu sleit litt med å få sett så hu tok seg god tid også sjekka hu hjertelyden og det var godt å høre ett dunkende lite hjerte:) 158 slag i minuttet:)

Bf var med og han ble så rørt at han nesten måtte felle en tåre:)

Eneste var at det var no akutt som pågikk så jeg venta i nesten 2 timer!!!

Men det var sååå verdt det:)

Jeg måtte kjøpe noen søte små bodyer og sokker også en liten pysj:)

Satt tross alt to timer å grua meg så deg fortjente jeg da syns jeg:D

så godt å høre. :D Tenker det var en super opplevelse. :)

Morro morro. Er så glad på dine veine :) Hvor langt er du egentlig nå da?

herlig å høre :) hurra :)

Hu sa 12+5/6 i følge legen er jeg 13 uker i morgen:) så stemte ganske bra:) med det jordmoren sa:)

Så flott da!! Hvor lang var livmorhalsen din i dag? Min var 3,4 cm i går. Får jo også oppfølging pga konisering! :)

Hihi...så morro. Er da 13uker sjøl i morgen :)

Hun målte ikke livmorhalsen :/ hun sa det gjorde de når jeg var lenger på vei, men nå husker ikke jeg hvor mye de tok vekk heller :/ husker bare de forferdelig nålene med bedøvelse å at hun sa jeg kunne ha problemer med å bli gravid, men jeg må være ett unntak for jeg ble gravid på p piller :)

Oki! De begynte å måle min i uke 12, men det er bare for å ha et utgangspunkt. Problemene hvis de kommer vil komme senere. Rundt uke 20-24 når babyen blir tyngre!! Uff... Fikk beskjed om at rundt 30% av koniserte kvinner føder prematurt og rundt 1-3% mister barna i senabort rundt uke 18-24. Disse ukene fremover blir pyton!!!! Fikk beskjed at set ikke er noe problem å bli gravid, problemet er å holde på barna til de er levedyktige!! Hater den koniseringen på mange måter!

Back
Topp