Gled dere...

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Til å bli mamma..! :p Idag startet dagen med at minstemann kastet iphonen min i flisene, så den knuste. Skulle tro det var hans telefon for han har sutret og vært dritsur hele dagen, samtidig som han bare ramper. Ikke vil han legge seg for en kvil heller, og har ramponert senga si tre ganger, og ler ondskapsfullt når jeg rydder opp .. I tillegg beit han meg hardt i armen når jeg skulle kle på han. Gikk heldigvis ikke hull.. Hadde det ikke vært for at jeg er dritkvalm og uvel og lammende trøtt, med en pappa på festetur utenlands, så kunne jeg nok taklet det med godt mot, og ledd med han når han flirer pga rampestrekene.. Men slik er det ikke idag. Kjenner bare tårene presser på! Nå har det vært stille fra soverommet i 3 min og jeg håper jeg kan få en liten kvil på sofaen ;) nope.. Der griner han igjen.. :( :( :(

Sent from my iPad using BV Forum

Vet hvordan den er. Er ca 1 mnd siden sønnen min totalvraket tlf min :-(

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Sender over en god klem!! :) Det er hardt å være mamma iblant. Men trøsten er at alt er glømt når du er utkvilt, pappaen er kommet hjem og guttungen legger armene rundt halsen din og er verdens beste igjen ;)

Last edited:
ÅÅÅ bestandlig like morro med slike dager. :(

Uten nedturer vil man ikke kunne oppleve oppturer, slik er det med alt i livet.

Kjipt med tøffe dager, men når guttungen er glad og henger rundt halsen din for mammakos er det verdt det. Sender en klem ❤️

Hvor gammel er minstemann? Sympati fra meg. På rett dag med gravidhormoner er det tøft. ...men du...det er jo verdt det.

1. Mann skal bli storebror

Å, jeg kjenner igjen alt sammen! Har en på to og en på tre, og de kan ha sånne raid SAMTIDIG...ikke akkurat idyllo_O

Han er 14 mnd'er :) jo, etter en herlig hvil på halvannen time var vi begge strålende fornøyde, og livet er herlig igjen :D ;)

Søvn og mat er jo magisk på disse små. Er fasinerende mye som løses av det.. :)

Ja forstår det ikke bare er solskinn jeg har i vente;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja forstår det ikke bare er solskinn jeg har i vente;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, det har sine utfordringer, men er vel mest pga at formen ikke er på topp, og da er det ikke helt ideelt å springe etter en liten en.. Skal vertfall aldri bli gravid igjen med en baby å ta meg av, for det kjenner jeg at kroppen synes er veldig tungt.. Han veier jo 13kg og kan ikke gå, og hvis jeg skal ta han vekk fra noe han ikke har lov til, slår han armene opp og legger seg flat på gulvet, kjenner det er utrolig ubehagelig for rygg og bekken å hente han opp fra gulvet hele tiden.. :p men heldigvis bare 2 måneder til barnehagestart. Da har jeg nok litt mer energi når jeg kan få hvilt kroppen på dagtid og lade opp til ettermiddagen og helger :D

Back
Topp