Gled deg til fødselen!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Gleder meg masse, men kan ikke la vær å tenke på alt det andre. Syns det er greit. Jeg forventer det beste, men også forberedt på det "værste" :) Gruer meg ikke.

Jeg klarer ikke annet enn å grue meg! Gleder meg bare til å være ferdig! Men jeg er sånn at jeg liker å vite hva jeg går til, å vite at jeg klarer! Men dette er noe helt annet! Jeg aner ikke hva jeg går til, Aaaner ikke hva å forvente! Det eneste jeg vet er at det skal en baby ut gjennom skrittet mitt, og at det kommer til å bli helt jævlig vondt! I tillegg til at jeg har helt ekstremt nålskrekk! Så kan ikke lyve å si at jeg gleder meg :P

Jeg klarer ikke annet enn å grue meg! Gleder meg bare til å være ferdig! Men jeg er sånn at jeg liker å vite hva jeg går til, å vite at jeg klarer! Men dette er noe helt annet! Jeg aner ikke hva jeg går til, Aaaner ikke hva å forvente! Det eneste jeg vet er at det skal en baby ut gjennom skrittet mitt, og at det kommer til å bli helt jævlig vondt! I tillegg til at jeg har helt ekstremt nålskrekk! Så kan ikke lyve å si at jeg gleder meg :p

Jeg synes også det er skummelt å tenke på hvor hun skal ut og at det kommer til å gjøre helt ekstremt vondt. Har også ekstrem sprøyteskrekk. Har en tendens å besvime når jeg ser nåler. Dumme leger og sykepleiere nekter å stikke meg med nåler når jeg er bevisstløs. :(

Noen dager gleder jeg meg, andre dager kjenner jeg frykten for det ukjente kommer sigende!
Har alltid sagt jeg gleder meg og er ikke redd for å føde, men kjenner på redselen litt allikevel, for jeg vet det vil gjøre vondt. Spent på hvor mye vondt og hvordan jeg kommer til å reagere:)

Jeg hadde en periode tidligere i svangerskapet hvor jeg grudde meg så mye til fødsel at jeg begynte å grine bare med tanken på det! Men nå har dette gått over og jeg gleder meg faktisk! Jeg vet jo at det kommer til å bli helt forjævlig vondt, men jeg gleder meg også til hele opplevelsen og ikke minst til å treffe den lille gutten vår som har ligget i magen i 9 hele måneder! Det kommer til å bli helt fantastisk :D Og uansett hvor vondt og grusomt det blir underveis så fører det oss hele tiden ett skritt nærmere å møte han :) Jeg er så spent!!

Gru-gleder meg! Gleder meg til å hilse på lillegutt og å bli ferdig med svangerskapet.

Men hadde endel komplikasjoner sist fødsel som gjør at jeg gruer meg litt også..

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Når det står på som værst skal jeg prøve å tenke at jeg er heldig som får oppleve dette. Og at jeg slipper keisersnitt. Og at jeg har overlevd flere døgn i smerter før, så da klarer jeg dette også.

Når det står på som værst skal jeg prøve å tenke at jeg er heldig som får oppleve dette. Og at jeg slipper keisersnitt. Og at jeg har overlevd flere døgn i smerter før, så da klarer jeg dette også.
Ja, jeg skal også prøve å fokusere på at jeg er heldig som for oppleve en fødsel, det er jo faktisk ikke alle forundt :)

Jeg gleder meg faktisk. Gleder meg ikke til smerten, den er helt uutholdelig. Jeg leste mye om fødsel første gangen jeg gikk gravid. Da leste jeg at når jeg var helt sikker på at dette kom jeg ikke til å klare, og gjerne ropte det ut at jeg ikke klarte mere og noen måtte hjelpe meg, da var det snart over. Har hold meg fast ved den tanken begge gangene, for meg har det faktisk stemt også :-) Det er den følelsen jeg gleder meg til, for da vet jeg at det er bare snakk om minutter til prinsen er ute. Rifter og alt annet som følger med får mann jo ikke gjort noe med, så ser ikke helt poenget med å fokusere på det faktisk :-)

Jeg gleder meg skikkelig til fødselen ingen bekymringer tenker så positivt som jeg bare kan :) fint å ikke grue seg til fødselen :p

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp