Gle/grur meg:)

summer82

Forumet er livet
Joda jeg glegrur meg til imorga å helga[:)] Skal reise til oslo alene imorga kveld å kommer opp igjen sent søndagkveld. Første gang vekke fra Amund. Blir nok veldig rart! Men gleder meg samtidig til å få litt Line-tid for en gangs skyld[;)] skal ned feire bursdagen til søstra mi som blir 30 år[:)][:)][:)]

å i den anledning har jeg også laga kort[8D]  reklamere litt for meg selv [8D][8D][8D]

http://summer82slilleverden.blogspot.com/

(hvis noen er interessert lager jeg kort på bestilling, liker utfordringer[8D])

Kos deg masse og nyt tiden! Alltid hardt å reise fra de, men man har litt godt av det også:) [:D]

Skjønner at du gruer deg,men det går nok kjempebra!! Godt med litt alenetid også! Kos deg masse i 30 årsdag!!

Og du, utrolig flotte kort du lager da!!![:D] 

Åååh så masse fint.
Den barnevogna var sinnsykt fin.
Men blir vel ikkje så fin om den sendes.
[hr]Og så til det egentlige innlegget ditt.
Tror du får en flott tur til Oslo.
Eg hadde nytt det.

WOW sier jeg bare!!! For noen fantastiske kort du lager[:)]
Skal bestille av deg når jeg har en anledning til å gi et sånt,du er kjempeflink!!!
Den vogna da,så nydelig[:)]

Du får kose deg max på bursdagen,det går nok veldig bra skal du se... Godt å få litt tid for seg selv,være uten barn[:)]
Er alltid ekstra deilig å komme hjematt da[;)]

ORIGINAL: eplemos

Åååh så masse fint.
Den barnevogna var sinnsykt fin.
Men blir vel ikkje så fin om den sendes.

det går an jo, bare sette den i ei eske å legge litt papir rundt så er det vel trygt[;)] Dei e mye jobb lage men dæven dei er fine[:)] om jeg skal få si det selv[8D]

Ja tror nok jeg har godt av komme meg vekk litt både fra hus, unger og mann[8D] Gleder meg også da, men jeg har LITT flyskrekk hehe[8D]

ORIGINAL: Mildrun

WOW sier jeg bare!!! For noen fantastiske kort du lager[:)]
Skal bestille av deg når jeg har en anledning til å gi et sånt,du er kjempeflink!!!
Den vogna da,så nydelig[:)]

Du får kose deg max på bursdagen,det går nok veldig bra skal du se... Godt å få litt tid for seg selv,være uten barn[:)]
Er alltid ekstra deilig å komme hjematt da[;)]

tusen takk[:)] bare å bestille en gang du trenger[;)] elsker holde på med slikt[:)]

ja gleda meg å skal drikke for første gang sia jula 2008... hjeeelp!!! hihi...

flink du er å scrappa? du har vel dreve på ei stund? 

ORIGINAL: Zala85

flink du er å scrappa? du har vel dreve på ei stund? 

tja egentlig ikke lenge med kort, det har endelig blitt ei interesse. begynte med album da eldstemann var baby men så stoppa jeg opp, men begynt med kort for noen mnder siden å elsker det[;)]

Så fine kort[:)][:)][:)]
Og kos deg,kommer til å bli helt supert!!![:)][:)]

jeg har hatt engentid et par dager her nå,og jeg har KOSA MEG!!!Sjøl om jeg er på jobb så er det vanvittig deilig å være litt helt selv og,selv om jeg savna henne[:)]Og så har jeg SOVET!!!!!!!!![:D][:D]*like trøtt da meneh...*

ORIGINAL: rai

Så fine kort[:)][:)][:)]
Og kos deg,kommer til å bli helt supert!!![:)][:)]

jeg har hatt engentid et par dager her nå,og jeg har KOSA MEG!!!Sjøl om jeg er på jobb så er det vanvittig deilig å være litt helt selv og,selv om jeg savna henne[:)]Og så har jeg SOVET!!!!!!!!![:D][:D]*like trøtt da meneh...*

Åh så deilig da å få sove litt[;)] Regna ikke med det blir mye soving på denne helga da hehe. men skal no prøve litt da[;)]

Klart en savna den lille når man er borte men det er jo godt med litt tid fra hverandre[:)] bare spent på om han tar puppen igjen når jeg kommer hjem[8|]

Back
Topp