Glattkjøring

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Hva gjør man der?

Jeg skal i morgen, og jeg gruer meg.

Gruer meg egentlig mest til å kjøre dit. Med lærer og passasjerer..[:-]

Man kjører på en bane med is. Så øver man på å bremse rett, svinge forbi hinder, bremse for hinder, lyskryss kanskje osv.

Syntes det var morsomt med glattkjøring [8D] Ingenting å grue seg til, for du er jo der for å øve, og læreren vil som oftest at du skal gjøre feil sånn at du har noe å øve på under timen [:)]

Glattkjøring er bare morro[:D]

er vel glattkjøring vi alle driver med om dagen.... bare at vi ikke er så heldige at vi får kjøre på bane

Da jeg kjørte opp (6 år siden), var vi først inne i et klasserom for til teori, og på banen gjorde vi dette:

- Bråbremse med og uten abs, for å lære forskjellen og virkningen.
- Bråbremse og svinge unna dukker som havner i kjørefeltet.
- Øve på å rette opp sleng.

Husker ikke om det var mere [8D] Men jeg synes ikke du burde grue deg, hadde det sinnsykt artig [:D]
Ble mange rundsnurrer og sånt, men det er jo for å lære [:)]

Lykke til [:)][:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Det er jo bare for morroskyld [:D]
Altså, man skal jo lære, men det er jo ikke noe du kan gjøre galt på en måte...

Kos deg, slapp av og test ut hvordan bilen funker på glatta!

Jo, det kan du. Jeg var på glattkjøring sammen med ei jente, og hun fikk utsatt oppkjøringa med to uker pga det hun viste på glattkjøringsbanen.
Lurer på at hun måtte dit en gang til faktisk.

ORIGINAL: Kattekvinnen

Jo, det kan du. Jeg var på glattkjøring sammen med ei jente, og hun fikk utsatt oppkjøringa med to uker pga det hun viste på glattkjøringsbanen.

HVAAAAAAAAAAA??????????????

HJELP! Der har du meg vettu! Herregud[:-][:-][:-][:-]

Jeg skal dit med en gutt som ikke er 18 enda. HURRA. Uff.

Jeg vet jeg skal ha det moro.. men jeg gruer meg lell! Tenk om JEG er den som klarer å ødelegge ett eller annet, da!

Det er moro.. Du får brekksladde og teste hva som skjer om du bremser i bunnen av bakken på isen osv. Kjøre gjennom en løype og komme deg unna noe greier i veien.. bare piss igrunn !! [8D]

Jeg var dritredd før jeg dro på glattkjøring, men når vi kom dit, og startet kjøringen, så var det ikke så ille likevel [:)] Bare lytt til det sjåførlæreren din sier, så går det nok bra [:D] Lykke til [:D][:D]

ORIGINAL: Gollemor

Hva gjør man der?

Jeg skal i morgen, og jeg gruer meg.

Gruer meg egentlig mest til å kjøre dit. Med lærer og passasjerer..[:-]

Jeg hadde glattkjøring i ørsta det er nesten 2 timer fra ålesund. Å vi kjørte halve veien til å fra vær: ) Glattkjøringen var KJEMPE morsom: ) Det var ikke nokke å grue seg til. Skulle gjerne gjort det 1 gang i året bare får å fått meg en oppfriskner: ) Det som er litt skummelt er kor langt man egentli sklir i forhold til det man tror. Jeg kjørte i 50 km å bråbremset å bare seilet så spurte han kor mange meter jeg trodde jeg hadde sklidd å da trodde jeg 30 maks, å det var 80 meter jeg hadde sklidd. Men utenom det hva det drit morsomt: )

Glattkjøring er dødsmorro... Gled deg heller enn å grue deg. Læreren forteller deg hva du skal gjøre. Vi hadde det ihvertfall kjempemorsomt... Er 9 år siden, så husker ikke heeeelt "pensumet", men man skulle ihvertfall lære åssen bilen oppfører seg på snø og is, prøve å ikke treffe de 'flyvende' menneskene og bilene osv som popper fram fra intet. bremse med og uten abs, pumpebremse, 'brekke', gjennvinne kontrollen over bilen and so on..

Det er gøy, ikke noe å grue seg til. Du får kjøre på en sånn bane, hvor det regelmessig blir sprøytet ut olje, slik at det blir megaglatt. Det er ikke noe farlig, og du kan ikke gjøre noe galt. Gled deg du [;)]

Jeg vet jeg skal ha det moro.. men jeg gruer meg lell! Tenk om JEG er den som klarer å ødelegge ett eller annet, da!

Men jeg må jo presisere at hun sikkert er den eneste her i distriktet som har klart det.
Hun var helt vannvittig dårlig til å kjøre bil, rett og slett..!

Du derimot, kommer til å ruuule på glattkjøringsbanen [;)][:D]

Glattkjøring er rett og slett dritartig[:D] Senk skuldrene og bare kos deg! Det skal veldig mye til å gjøre noe som er så galt at du ikke får kjøre mer, jeg har ikke hørt om noen tilfeller[;)]

Men jeg må jo presisere at hun sikkert er den eneste her i distriktet som har klart det.
Hun var helt vannvittig dårlig til å kjøre bil, rett og slett..!

Du derimot, kommer til å ruuule på glattkjøringsbanen [;)][:D]

Haha, ja.. jeg er ikke riktig så sikker som deg. Men takk for tilliten [:D]

Back
Topp