Glattetang

mybabyrock

Glad i forumet
Åssen merke har dere? er det med eller uten slik kamm/børste på? og hvor fornøyd er dere med den? og pris?

er på jakt etter ny siden min nå har streiket etter 6 trofaste år!;(
Men finner ingen som er lik siden den sikkert har gått ut av markede
for lenge siden pga alle disse nye fancy tangene!:p
Så trenger litt hjelp og råd!:p

jeg har en fra GA.MA er veldig fornøyd mde den:-D kjøpte den for 1600 eller noe for en del år siden, men tror den ligger på rundt 1000kroner nå.. får kjøpt den på frisørsalonger...

er ikke noe kam eller noe på den. er keramiske plater på den..

Husker ikke hva den heter, men er frisørtang. Så lenge den er smal, og ha keramisk topp, så skal den være bra...og kanskje varmejustering...

ORIGINAL: idapjus

hva betyr glattetang???[8|]

Sånn du sletter håret med...også kalt slettetang...[:D]

ORIGINAL: Diddij

Og rettetang[8D]

Et kjært barn har mange navn[8D]

Tror det er babyliss sin? Var ihvertfall best i test når jeg kjøpte den for 1.5 år siden!! VELDIG førnøyd med den ihvertfall[:)] Tror den kostet 899 eller noe sånt..[;)]

jeg kjøpte min på europris for 3 år siden, ga 199 el 299 for den. Kan regulere varmen til 220 grader,ingen børste på,kjempefornøyd med den.[:D]

ei venninne har ghd sin, og den er sykt bra den også, lurer på om jeg vil kjøpe den også:-P
http://eleven.se/ghd-hot-pink-styler-07-3180.html

Jeg har ghd sin i pink[:D] har faktisk 3stk av den![:)] ELSKER den, rett og slett. Jeg har prøvd utallige rettetenger, men ingen kan målse seg med den fra ghd. Kjøpte den hos frisøren for ca 2000kr:-)

ORIGINAL: Diddij

rettetang sier jeg [:D]

Syntes du burde gå på en salong og bruke litt penger på den nye. De sliter vanvittig på håret og de nyeste er helt fantastiske i forhold til de litt eldre. Har selv en keramikktang på et par år, men jeg ser at de nye er myyye bedre enn den..Mye mindre slitasje.. Ville brukt rundt 1000-1500 for å få noe bra...

ORIGINAL: lykke1988

jeg har en fra GA.MA er veldig fornøyd mde den:-D kjøpte den for 1600 eller noe for en del år siden, men tror den ligger på rundt 1000kroner nå.. får kjøpt den på frisørsalonger...

er ikke noe kam eller noe på den. er keramiske plater på den..

Denne har jeg og [:)] Veldig fornøyd med den jeg!

har ghd sin..veldig fornøyd...
ingen over, bare under...[:D] kommer med 3-4 limited edition i året som koster 1999,- eller koster kun tanga (sort) 1699,- så har den 3 forskjellige størelse, dagens reklame fra meg..[;)]

Back
Topp