glassplate

maiken83

Forelsket i forumet
mellom benk og overskap på kjøkken?noen av dere jenter som har det her??
lurer på hvordan dere har festet den til veggen??[8|]

vi vurderer å ha glassplate med tapet under..men aner ikke hvordan vi skal få festet glassplata slik at den ikke ødelegger tapeten..

tips og bilder ønskes[:)]

blank silikon tenker jeg

ja..men vil ikke det synes??på tapeten tenker jeg..
og hva med eventuelle skøyter??

Vi kjøpte to sånne speilklyper og satt i toppen, også hadde vi på blank silikon rundt kantene så ikke fett og andre ting kommer bak plata.. Veldig fornøtd med det.

ORIGINAL: Kattepus

Vi kjøpte to sånne speilklyper og satt i toppen, også hadde vi på blank silikon rundt kantene så ikke fett og andre ting kommer bak plata.. Veldig fornøtd med det.

du har ikke bilder av det[:)]
sånn at jeg kan vise gubben hva vi må gjøre[:)]

så lekkert...[:)]
gleder meg til å sette igang meg vårt kjøkken..
men vet ikke hva vi skal gjøre meg skøytene, for får 3 stk..og d bør være fint..

vet ikke helt hva de bruker jeg..[&:]

men skulle gjerne sett nærbilder[:)][:)]

Men tre glassplater?? Vi har bare over komfyren vi. Over vasken har jeg bare malt gipsplate. Vi har herdet glass fra glassmester. Fikk beskjed om at det var best siden det var over varmen.

Men tre glassplater?? Vi har bare over komfyren vi. Over vasken har jeg bare malt gipsplate. Vi har herdet glass fra glassmester. Fikk beskjed om at det var best siden det var over varmen.

ja får tre skøyter pga vannrøret kommer ned i en "boks" i et hjørne. vet ikke hva annet vi kan ha der..mulig skøytene kan dekkes med en stål list..
men hvilken maling har du brukt på gipsplata da?vanskelig å rengjøre??
hva har dere festet glassplaten med??silikon eller sugekopper???

ORIGINAL: maiken83

ja får tre skøyter pga vannrøret kommer ned i en "boks" i et hjørne. vet ikke hva annet vi kan ha der..mulig skøytene kan dekkes med en stål list..
men hvilken maling har du brukt på gipsplata da?vanskelig å rengjøre??
hva har dere festet glassplaten med??silikon eller sugekopper???

Festet de med to speilklyper øverst og silikon i langs alle kanter. Jeg har malt med vanlig vannmaling, 40 glans. Går kjempefint å rengjøre.

ja har vært inne på siden der..men fant ingen ting om hvordan man fester platene..
og så syns jeg d var litt dårligt utvalg..vet man kan finne motiv selv..men har allerede bestemt
mg for tapet..[:)]

Hør med glassmestern du bestiller hos. Han spurte egentlig om han skulle montere vår, men jeg sa at vi skulle fixe det selv. Angrer litt får vår er veldig lang og uhandterlig...

Back
Topp