glasshår

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
ÅÅhh møkk.. er det ikke noe som hjelper på det?
Farget det, men holder ikke lenge. fikk kjøpt en tupe med farge fra frisøren, men ble heller ikke bra.. [:@]

hva i all videste verden er glasshår?:)

ORIGINAL: trutmunn

hehe.. [8D]

jeg har en liten flekk i hodet som er "dødt" å er derfor grått hår akuratt på det området.. er så stygt.. [:'(] ikke gøy å ha små grå når man er 24 år [:@]
mener det heter glasshår [8|] mange som har det [8|]

Kan ikke frisøren din gi deg noen tips da? [:)] Jeg har i alle fall ingen gode tips som kan hjelpe på glasshår desverre[;)]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

hehe.. [8D]

jeg har en liten flekk i hodet som er "dødt" å er derfor grått hår akuratt på det området.. er så stygt.. [:'(] ikke gøy å ha små grå når man er 24 år [:@]

Tror ikke det er det som heter glasshår[8|](er ikke sikker da) men det er vel bare pigment "feil" eller forandring,og eneste måten man kan få farget grått hår er å beise det,og det må du gjøre hos frisøren[;)]

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

hehe.. [8D]

Tror ikke det er det som heter glasshår[8|](er ikke sikker da) men det er vel bare pigment "feil" eller forandring,og eneste måten man kan få farget grått hår er å beise det,og det må du gjøre hos frisøren[;)]

beise det? da kan jeg gå til maxbo isteden da.. kjøpe noe der [8D]
neida.. hmmm. jeg har jo ikke akuratt råd til å dra til frisøren hver mnd heller for å farge det.. møkkahår

oi, da har jeg lært noe nytt idag! håper du finner en løsning da:)

ORIGINAL: nalille

Bruk dobbelt så mye farge som vannstoff. samme for glasshår og grått hår.

F.eks når jeg farger håret på mamma, så heller jeg bare ut halvparten av vannstoffet i vasken før jeg blander i kremen fra tube. På den måten blir fargen mer mettet.

ja fikk beskjed av det fra frisøren. har ei veninne som tar med farge til meg. nytter ikke med de fra butikken.. skal prøve en gang til i morgen tidlig. kanskje jeg tok oppi litt for lite, eller skylte for fort ut. hun sa jeg skulle ha det oppi i 20 min.. burde kanskje ta lengre

Back
Topp