Glassdør inn til bad??

januarbebis

Glad i forumet
Hva syns dere om ha en glassdør med frostet glass inn til et bad??[8|]..jeg og sambo har en diskusjon pågående[&:]

nei.. jeg skal ha skuddsikker, luktisolert og lydisolert dør inn til mitt neste bad.. [8D]

æsj neitakk.. hadde følt folk så meg.. uansett...

Hehehe, morsomt at du spør om det..
Når vi var på ferie i Tyrkia for et par år siden, så ble jeg matforgiften den siste dagen.. Fikk skikkelig magevondt ! Vi sjekket ut av rommet vårt tidlig på dagen, men vi skulle ikke reise før ganske seint på kvelden.. i resepsjonen hadde de toalett, med frostet glassdør !! Kan ikke si at jeg følte meg så høy i hatten der jeg satt med skikkelig diarè og følte at "alle" så meg!!!![&:] 
Så neitakk til frostet glass på badet:p

ja hvis det passer med huset

nei takk, syns man skal kunne få 100% privatliv på bad/do altså!

ORIGINAL: ***ananas***

nei

Nei... du an selvom se bevegelser og former... [:D][:D][:D] Stilig når du sitter å tørker deg i stompen...[&:][:D]

Nei, det ville ikke jeg hatt

ORIGINAL: Niceday

nei takk, syns man skal kunne få 100% privatliv på bad/do altså!

Kommer litt ann på hvordan badet er synes jeg... er badet stort og det er vinkelformet og doen er i kroken f eks, så kan det være kult, men her hos oss kunne vi ikke hatt det siden doen er rett ved døra....

ORIGINAL: Line Lavendel

Kommer litt ann på hvordan badet er synes jeg... er badet stort og det er vinkelformet og doen er i kroken f eks, så kan det være kult, men her hos oss kunne vi ikke hatt det siden doen er rett ved døra....

No way....

ORIGINAL: Frumus.

Nei, det ville ikke jeg hatt

Sambo har planer om å ha en glassdør m/frostet glass og frostet glassbyggerstein rundt døra igjen,har mye glassdører ellers i huset..Men jeg syns det høres forferdelig ut og klarer ikke å forestille meg at det skal bli bra[&:]

eeeeee nei takk

Nei.. huff det var det på et toalett i Århus da jeg var nede å besøkte en venninne der. Hun skulle innom ene doen, dette var offentlige toaletter, jeg ventet utenfor. og ja, man så hva som foregikk innenfor ganske tydelig.... skyggen da, men allikevel..

Back
Topp