Glass til urinprøven..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Forvirra, jeg.. hvaslags glass skal jeg bruke? skal jo helst ha med morgenurin til legen, og jeg vet ikke hva jeg skal tisse i [&:]
Er litt pinlig.. jeg vet ikke noe om dette, jeg [&:]

hei!
kok et tabelett glass, det skal fosskoke i 5min, men du kan jo vaske det bare i varmt vann før du koker det da.[;)] har du barn fra før kan du bruke middagsglass også, små glass i det hele tatt går an.
lykke til.
hilsen maysen

Syltetøyglass f.eks?

Jeg bruker litt store plastikk glass jeg, som jeg fikk kjøpt billig i dagligvare butikken [:)]

Man får jo også kjøpt glass på apoteket for urinprøver. Men de synes jeg er litt små... [:-]

Heisann!
På apoteket får man kjøpt glass til ca 5kr som er ganske greie, ellers så har jeg fått utlevert glass av legen:)

Hei,
du får kjøpt "tisseglass" på apoteket eller hos jordmor. Ellers er det bare å tisse på alternative glass, som de andre jentene her foreslår. Det viktigste er at glassene er rene (sterile) slik at resultatet blir riktig!

jeg brukte glas som jeg kjøpe på apoteket - kosta 10kr stk. de hvertfall skal ikke lekke og er små så får man plas i håndveske...

Fikk en av legekontoret jeg.. Det står nå her.. Skal jo ikke på første svangerskapskontroll før om 12 dager..

Back
Topp