Glass og kopper i skap

Ferraribabe

Forumet er livet
Hvordan har dere de??? med bunnen opp eller ned??

Her står de med bunnen opp, vet ikke hvorfor.

Sikkert for jeg er vokst opp med det

Bunnen opp pga sånn er det hjemme og sånn kommer det ikke støv i glassene...

ORIGINAL: ~ALEK~

Bunnen opp pga sånn er det hjemme og sånn kommer det ikke støv i glassene...

men typen prøver på å ta andre veien,[&o]og det irriterer meg av en eller annen merkelig grunn[8|]

ORIGINAL: irsa

Bunnen opp, for da kommer det ikke støv oppi[:D]

sign

Bunnen opp[:D]

de må jo stå opp ned, ellers kommer det jo shit i de.

Selv om de blir brukt ganske kjapt[:D]

bunnen opp her å.....gammel vane[:D]

Bunnen opp[:)]

ORIGINAL: afri

ORIGINAL: TnTnT

Ser ut som jeg er den eneste til å ha bunnen ned? [&:][8|]

Har ikke sååå mange kopper og glass, og har jo tette skapdører, så tror ikke akkurat det blir så veldig mye støv i dem... Syns det er verre at man vasker innsiden av skapet veldig sjelden, og at kanten av koppene og glassene står ned i der hvor det kanskje er det lag med skitt og støv... Føler at det er verre...[8|][8D][:D]

Tror det hele går mye på vane og hva man er vokst opp med! [:)][:)]

Du er ikke den eneste;) og akkurat sånn tenker jeg og, hehe[:)]

Tenker det samme.

bunn ned! 
har ganske så mange glass, men en samboer som fint klarer å bruke 5-7 glass om dagen (forstår virkelig ikke at det er mulig meeen..) så vi vasker alle nesten hver dag og føler selv ikke at det rekker å samle seg så mye støv i de...

Er vokst opp med bunnen ned... Men mamma hadde ikke glass når hun vokste opp, så når hun fikk det i litt mer voksen alder satte hun de bare slik hun syntes var mest naturlig ---[8|] og jeg lærte av hun..

Bunnen ned...

ORIGINAL: nussputt

Har ikke sååå mange kopper og glass, og har jo tette skapdører, så tror ikke akkurat det blir så veldig mye støv i dem... Syns det er verre at man vasker innsiden av skapet veldig sjelden, og at kanten av koppene og glassene står ned i der hvor det kanskje er det lag med skitt og støv... Føler at det er verre...[8|][8D][:D]

Tenker det samme.

samme her [:)]

Haha:P

Bunnen opp og jeg kan finne på å kjefte på samboer om de står feil vei.
er så utrolig irriterende:P

Før hadde jeg bunnen opp, helt til jeg fikk høre at di burde stå med bunnen ned pga at glasset "suger til seg "gasser" fra hyllen"....hmm...hørtest kanskje litt ulogisk ut akkurat nå - men der og da hørtest det veldig smart ut!! [:-] er uansett fornøyd [;)]

Bunnen opp....Sånn er jeg oppvokst

ORIGINAL: satine

ORIGINAL: nussputt

Tenker det samme.

samme her [:)]

sign!

bunnen ned. måtte snu meg og se:P
men jeg skyller altid glasset før jeg bruker det..
en uvane...

Back
Topp