Glass halvfullt eller halvtomt?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Hvilken type er du? Den som ser positivt på det meste? Eller har du en tendens til å tenke negativt?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har nok en tendens til å tenke negativt å bli fort stresset! Prøver å være mer positiv, men er ikke så lett alltid :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

jeg lager problemene større enn det de egentlig er, så er nok litt negativ på ting. På andre ting er jeg veldig positiv.

Hadde du spurt samboer hadde jeg vært negativ ;)
Særlig til ting som.har med reising å.gjøre.
Jeg er fryktelig hjemmekjær ;)

På andre ting er jeg positiv;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Jeg er den som stort sett fokuserer på det positive. Har et par venninner som ikke er det, og de tror jeg nesten kan bli litt oppgitte av at jeg alltid ser noe positivt med det meste :P

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Jeg vil si jeg er i utgangspunktet positiv til det meste:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

je er nok slik midt på treet, men er nok dessverre litt slik at je ser litt negativt på enkelte ting

vel jeg må se positivt på ting for å i det hele tatt overleve så er nok en skikkelig optimist, men hadde ikke overlevd med mannen i egypt og vår situasjon vis jeg alltid skal være negativ

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Prøver alltid å tenke positivt:) men er bare menneske, så glasset er av og til halvtomt også;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er en halv tom person. Har blitt skuffet så mange ganger i livet at jeg tar sorgene på forskudd. Da slipper man å bli så lei seg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

halvtomt..

Har en tendens til å lage problemer, bekymre meg og syns litt synd på meg selv desverre!

Jeg er nok overdrevent positiv. Jeg ville tenkt at det spiller ingen rolle, det blir nok fort nok helt fullt igjen:-P

Back
Topp