Glass flasker

someeone

Gift med forumet
Min mor fortalte at når hun begynte med flaske til meg og søkenene mine
så likte hun glassflaskene bedre enn plast flaskene, dette var noe jeg tok
til meg og vurderer og prøve det selv, er det noen som har erfaring med
glass tåteflasker til barn ? Ser de har det på bleieboden, og det er kanskje
mulig og kjøpe slikt på apotek også ? [:)]

Det har jeg aldri vært borti før, hvorfor skal det være bedre? *nyskjerrig*

ORIGINAL: *Sperminator*

Det har jeg aldri vært borti før, hvorfor skal det være bedre? *nyskjerrig*

Jeg vet ikke helt [8D] Men det er jo ingen bpa eller hva det nå heter i glass,
også er det sikkert ikke såååå gunstig og varme opp plast flasker [:-]
Nei jeg vet ikke helt altså men jeg ble litt nyskjerrig og vurderer og prøve det[8D]

De plastflaskene som er til salgs nå er også uten bpa, og jeg har ikke sett glassflasker på apotekene, men de har dem som du sier på bl.a bleieboden, så du kan jo kjøpe derfra. Det er vel litt smak og behag.

Tror i grunnen ikke det er noe kjempe stor forskjell. Går fint an å varme opp plastikkflasker også, har jallefall ikke hatt noe problem med det før!

Men som *stella* sier, smak og behag...tror nesten folk går for det som selges på markedet [:)]

Visste ikke det fantes en gang jeg..bør være noen som ikke knuser da?? Flaskene blir jo slengt rundt etter hvert som småtrolla blir større også! 

ORIGINAL: ribasi

Visste ikke det fantes en gang jeg..bør være noen som ikke knuser da?? Flaskene blir jo slengt rundt etter hvert som småtrolla blir større også! 

Godt poeng, men de er vel laget av herdet glass?

ORIGINAL: *Sperminator*

ORIGINAL: ribasi

Godt poeng, men de er vel laget av herdet glass?

Det står at de er vanskelige og knuse, men hadde jeg hatt flasker av glass hadde ikke knøttet fått
holde flaska selv før den var så stor at den kan bruke tutkopp[:)]

Jeg så det selv her om dagen på bleieboden, og jeg har tenkt å kjøpe et par når tiden nærmer seg ja. Har ikke prøvd det før.

Jeg har ikke sett at vi har noe sånt på apoteket enda.

ORIGINAL: Pigita

Jeg så det selv her om dagen på bleieboden, og jeg har tenkt å kjøpe et par når tiden nærmer seg ja. Har ikke prøvd det før.

Jeg har ikke sett at vi har noe sånt på apoteket enda.

Mener min mor sa det var noe man måtte spørre etter, forde det ikke er noe de har "åpenlyst".
Men skal ikke si noe sikkert, men jeg skal også bestille det når det nermer seg[:)]

Back
Topp