Glass eller hjemmelaget?

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Altså her elsker vesla potet og gulrot som vi kjøper på glass. Må da være verdens enkleste jobb å lage det selv.. Men neida, da skal hun ikke ha!
Så hva bruker dere?
 
Begge deler ;)
Men her sklir det meste ned..... for lillegull er et skikkelig matvrak (og det syns) :p
 
Testet litt fruktmos selv, det sklir ned. Ellers spiser vi Ellas kitchen i sånne poser fra 4 mnd og der er alt namme nam
 
Begge deler, men foreløpig hjemmelaget søtpotetmos som er best ;-)
 
Begge deler her og :) ingenting som ikke har falt i smak enda, ennå så mye forskjellig vi har prøvd! :)
 
Hvilken oppbevaring bruker dere når dere lager hjemmelaget mat?

Små plastbokser beregnet på oppbevaring av mat. Lager alltid mye og fryser ned, og tar opp etter behov. 1,5min i mikroen så er det perfekt temperatur. :)

Med grøt koker jeg en stor porsjon hver morgen, og har i en bolle med lokk i kjøleskapet. Koker kun mel/korn og vann. Så tar jeg ut det hun skal spise og blander med fersk mme til hvert måltid.
 
Vi kommer til å kjøpe noe og lage noe. Enn så lenge har det jeg har lagd kommet i retur men må jo prøve flere ganger. I mellomtiden blir det butikkkjøpt mat :)
 
Jeg lager alt selv utenom grøt og litt smoothieposer av og til. Men har laget middager, fruktpureer osv :)
 
Her er det hjemmelaget hjemme og kjøpt om vi er på farten. Går mest i søtpotetmos her da :)
 
Alt lages selv men ikke grøt foreløpig (går jeg tom for grøt pakkene må jeg jo seff lage selv). Kjøpte noen middagsglass men hun brekker seg av det. må begynne å lage en del å fryse ned så jeg har det klart når vi må ut.
 
Forresten dere som lager søtpotet. Skreller dere det eller lar dere huden? Jeg skreller, men hørt at det er helt greit å la dem spise det?
 
Forresten dere som lager søtpotet. Skreller dere det eller lar dere huden? Jeg skreller, men hørt at det er helt greit å la dem spise det?
Jeg skreller det av før jeg koker det :)
 
Back
Topp