Gla'nyhet

*Laila*

Forumet er livet
I dag var jeg på svangerskapskontroll hos fastlegen,og ettersom han legen var så kjiip på mandag med meg,så sendte han meg tverdt på sykehuset for å skjekke livmorhalsen,ettersom jeg har følt ett press nedover i noen dager nå.Og alt sto faktisk helt perfekt ut,ikke skjedd noen ting med livmorhalsen,den er fremdeles lang og lukket og babyen har det bra[:D]Så i natt skal jeg sove godt[:D]Tenk nå er det bare 6 dager til jeg er der jeg mista før...[:)]

Så bra du fikk ett svar, søvn er viktig i disse dager, blir tidsnok lite av det...

så deilig at du fikk ordentlig svar denne gangen og at alt sto bra til, kan ikke være så lett å måtte bekymre seg. Men denne gangen kommer alt til å gå så fint[;)]

ORIGINAL: Laila76

I dag var jeg på svangerskapskontroll hos fastlegen,og ettersom han legen var så kjiip på mandag med meg,så sendte han meg tverdt på sykehuset for å skjekke livmorhalsen,ettersom jeg har følt ett press nedover i noen dager nå.Og alt sto faktisk helt perfekt ut,ikke skjedd noen ting med livmorhalsen,den er fremdeles lang og lukket og babyen har det bra[:D]Så i natt skal jeg sove godt[:D]Tenk nå er det bare 6 dager til jeg er der jeg mista før...[:)]

Så fint å høre at alt var bra! Godt de fikk fulgt deg opp skikkelig. Det skulle bare mangle når man går rundt og er bekymra.. Men du skal se at det kommer til å gå riktig så bra denne gangen! Tenk positive tanker og kos deg med magen din![:)]

Dette var jammen bra Laila! Unner deg noen
glanyheter no, etter du har vært så uheldig
i det siste! [:D]

Kjempe bra at det fins noen som virkeli bryr
seg og gir deg den hjelpen du trenger.

[:D]

Takk for alle koselige innlegg her[:D]Lykke til videre til dere alle her inne[;)]

godt å høre laila!

så får livmorhalsen bare se å holde seg slik til gutten din er klar for å komme ut![:D]

flott du blir tatt seriøst av legen!

Godt å høre at det var som det skulle[:D]

Back
Topp