glansemiddel

Buffi

Forumet er livet
Hva er visten med det når det ikke fungerer[8|]

Skal en ikke ha det i oppvaskmaskinen slik at det tørker fortere[8|] Her fungerer det ivertall IKKE[:'(]

ORIGINAL: *bondekone*

har du beholder for salt i maskinen din, det kan hjelpe mye på glansen.Vi fant ut at vi skulle prøve det og da ble alt mye reinere og mer glans

Hva mener du her? tørker det da fortere[8|] For når maskinen er ferdig er alt skikkelig vått. så alt må tørkes før jeg setter det på plass

kjøper man sånn salt på vanlig matbuttikk? har aldri sett det.....

ORIGINAL: mamma_86

mann kjøper det finne saltet som hetter JOZO fint salt uten jod
fåes i alle daglivare butikker

til TS: her ble i alle fall ting mer tørt av det, men er du sikker på at maskina tørker så ike den varme metoden på maskinen har gått sund

ja den tørker for det er veldig varmt når jeg åpner den pluss den ble kjøpt inn i juli 08. Men kan ikke åpne maskinen nå siden den er i drift. Men har kun en plass å legge såpe og en plass for glansemiddel. Skal glansemiddel og salt blandes i sammen[8|]

ORIGINAL: mamma_86

mann kjøper det finne saltet som hetter JOZO fint salt uten jod
fåes i alle daglivare butikker

til TS: her ble i alle fall ting mer tørt av det, men er du sikker på at maskina tørker så ike den varme metoden på maskinen har gått sund

så du bruker bare vanlig matsalt? trodde det var eget salt for oppvaskmaskiner... hvor mye har man oppi?

Saltbeholderen er som oftest under det nederste "brettet" i maskinen, dra det ut (som du gjør når du stabler inn) og de om det er en beholder på en av sidene der.

Også viktig og la oppvasken få stå inni og tørke når maskina er ferdig, ikke åpne døren og la dampen slippe ut. Fungerer i allefall supert her, har aldri våte ting når vi tar ut.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Saltbeholderen er som oftest under det nederste "brettet" i maskinen, dra det ut (som du gjør når du stabler inn) og de om det er en beholder på en av sidene der.

Også viktig og la oppvasken få stå inni og tørke når maskina er ferdig, ikke åpne døren og la dampen slippe ut. Fungerer i allefall supert her, har aldri våte ting når vi tar ut.

lukker alltid opp og lar dampen sive ut jeg.... men det blir jo tørt her for det.

ORIGINAL: *blomsterpia*

ja men når maskinen er ferdig så kan den stå med døren igjen noen timer men er like bløtt for det

men takk svar[:)] skal titte i maskinen når den er ferdig jeg[:)]

nå som vi er inne på dette med salt. saltbeholderen min er full av vann, er det riktig?

dytt

Back
Topp