Gladtråd!

Kiddy

Forelsket i forumet
Ja, kom igjen - hva blir dere glade av i hverdagen?

Jeg synes det er så kult at lillegutt ler hver gang jeg ler. Så da ler jeg mer, så ler han mer - også holder vi det gående i evigheter! (It's the little things in life ;) )
:smiley-bounce016

Jeg blir utrolig glad

når storebror og jeg får latterkick sammen. ;)

Når sambo kommer og gir meg en bakfraklem uoppfordret.

Når hunden kommer for å kose, og legger seg rett foran meg og ruller seg på ryggen.

Når lillegutt spiller sjenert og legger ansiktet inn i halsgropen min når andre snakker til han.

<3

Jeg blir glad når sambo gjør noe fint for meg og viser at han setter pris på meg (skjer såå sjeldent!), og når lillegutt ler og er så fornøyd <3

Er ikke noe morgenmenneske men blir så glad når jeg våkner til det største gliset og latteren til lillegutt :D
også når sambo kommer hjem med de største og fineste lilla rosene til meg, bare fordi han er glad i meg :)

Jeg elsker å ha min kjære hjemme, og å se han sammen med Nora vår :love7

Det aller beste er å høre dem le sammen, det varmer utrolig i hjertet!

Jeg blir glad når storebror lyser opp og smiler når jeg og lillebror kommer og henter i bhg. Også blir jeg glad når mannen sender koselige meldinger i løpet av dagen. Ellers så blir jeg alltid glad i kroppen etter å ha trent. Og jeg nyter stillheten i huset midt på dagen mens Sondre sover, og jeg kan lese avisen med en god kopp kaffe helt i fred :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ungane veit å gjere meg glad :) skal lite til, før dei gleder meg :) alt frå latter til ein god kos :) eller at eldste prøver å dele vekk all lørdagsgodtet sitt til ho mor :)

I dag er jeg glad for at det er 6 år sia jeg ble mamma for første gang.

Akkurat nå er jeg veldig glad det er bare 2 uker til bf flytter ut :D

Jeg blir veldig glad av forskjellige DIY-prosjekter jeg finner på nettet ... som jeg som regel aldri kommer i gang med ;) Og så er jeg veldig glad for Pinterest.com, slik at jeg lett kan finne det igjen når jeg plutselig har tid/lyst! :D

Jeg er glad fordi mini sov fra klokken halv 12 til halv 6 i natt... Må det vare evig!

Da dro han endelig med dagens første lass.. Dette blir en laaang prosess hvis han planlegger å bruke like lang tid på å fylle bilen hver gang.

Jeg har sjokolade i skapet (blir kjekt når ungene legger seg hehe)

Jeg blir glad av å tenke på at det er VÅR! Til og med plussgrader ;)

Back
Topp