Glad

x1xmandy

Elsker forumet
poff** 

Dette er hvertfall det mest effektive jeg har vært borti.Trodde det var tull men ser og kjenner at dette funker som bare rakkern.Utrolig godt,endelig litt gøy å prøve buksene mine igjen[:)]

Wow, knallbra!! [:D][:D][:D]

Er selv på level 3 dag 4-5 (husker ikke helt, hehe), men det vises ikke så bra på meg.. men jeg har en vanskelig kropp som klamrer på kiloene da... [&o]

ORIGINAL: Skrållan

Er selv på level 3 dag 4-5 (husker ikke helt, hehe), men det vises ikke så bra på meg.. men jeg har en vanskelig kropp som klamrer på kiloene da... [&o]

Kiloene sitter godt her også...bare gått ned 1 kg men satser på musklene forbrenner noe etterhvert.Har vært sånn hver gang jeg skal ned...så snart jeg trener går jeg opp og så etter noen uker begynner fettet å slippe taket..

ORIGINAL: mandy

Kiloene sitter godt her også...bare gått ned 1 kg men satser på musklene forbrenner noe etterhvert.Har vært sånn hver gang jeg skal ned...så snart jeg trener går jeg opp og så etter noen uker begynner fettet å slippe taket..

har gått ned ca 700 gram jeg, og tror ikke jeg går ned noe mer enn det. Med mindre jeg trener 3 ganger om dagen, og det har jeg ikke tid til...

Oj, det var forskjell!![:)][:)] Herregud, tenk at du har født fire barn!! Det synes jo IKKE!!

har gått ned ca 700 gram jeg, og tror ikke jeg går ned noe mer enn det. Med mindre jeg trener 3 ganger om dagen, og det har jeg ikke tid til...

Nei,men uansett så blir man fastere og trening gir energi syns jeg[;)]

wow, kjempeforskjell jo!! kjempeflink du er!!
kan man laste ned programmet på nett gratis??
hadde vært morro å prøve nåe så mange her holder på..hehe!

Oj dæven - det greiene der må jo bare funke[:)][:)]

http://v.youku.com/v_show/id_XOTMxNDMwNzY=.html

Får man kjøpt dette på dvd, eller er det bare nedlastning? Ble motivert av de bildene der[:D]

ORIGINAL: Cecilie*

Får man kjøpt dette på dvd, eller er det bare nedlastning? Ble motivert av de bildene der[:D]

Play.com har 89kr +porto[:)]

ORIGINAL: tutta80

wow, kjempeforskjell jo!! kjempeflink du er!!
kan man laste ned programmet på nett gratis??
hadde vært morro å prøve nåe så mange her holder på..hehe!

sign alt her!

ORIGINAL: Cecilie*

Play.com har 89kr +porto[:)]

Tusen takk! Den må bestilles! [:D]

Nå fikk ikke jeg sett bildene, men leste kommentarene[:D] Har tenkt nja leng, men nå hoppet jeg i det og kjøpte jeg og!!![8D][:D]

ORIGINAL: Delia

Nå fikk ikke jeg sett bildene, men leste kommentarene[:D] Har tenkt nja leng, men nå hoppet jeg i det og kjøpte jeg og!!![8D][:D]

[:D] Gled deg!

Back
Topp