Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
Wow, knallbra!! [:D][:D][:D]
Er selv på level 3 dag 4-5 (husker ikke helt, hehe), men det vises ikke så bra på meg.. men jeg har en vanskelig kropp som klamrer på kiloene da... [&o]
ORIGINAL: mandy
Er selv på level 3 dag 4-5 (husker ikke helt, hehe), men det vises ikke så bra på meg.. men jeg har en vanskelig kropp som klamrer på kiloene da... [&o]
Kiloene sitter godt her også...bare gått ned 1 kg men satser på musklene forbrenner noe etterhvert.Har vært sånn hver gang jeg skal ned...så snart jeg trener går jeg opp og så etter noen uker begynner fettet å slippe taket..
ORIGINAL: mandy
Kiloene sitter godt her også...bare gått ned 1 kg men satser på musklene forbrenner noe etterhvert.Har vært sånn hver gang jeg skal ned...så snart jeg trener går jeg opp og så etter noen uker begynner fettet å slippe taket..
har gått ned ca 700 gram jeg, og tror ikke jeg går ned noe mer enn det. Med mindre jeg trener 3 ganger om dagen, og det har jeg ikke tid til...
ORIGINAL: Looney
http://v.youku.com/v_show/id_XOTMxNDMwNzY=.html