Glad-tråd

HappyMom86

Elsker forumet
Assistert-jentene
Jeg synes vi må ha en glad-tråd der vi kan dele små ting i løpet av dagen som har vært et fint øyeblikk eller en ting som har gjort oss glade. Det er viktig å kjenne på alle følelser og nå har vi frustrasjonstråd der vi kan blåse ut og her er en glad tråd der vi kan muntre hverandre opp når vi føler for det. :smiley-bounce012

Jeg kan åpne tråden med å si at jeg synes dette er en fin gjeng og at jeg virkelig gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle. Jeg synes det er så godt å se hvordan dere støtter hverandre og trygger hverandre når noen er urolig. Keep up the good work! ❤

Jeg er glad for å ha kommet meg etter det som viste seg å være omgangssyke :) jeg ble så bekymret for at det var svangerskapskvalmen som var kommet. Forrige svangerskap var jeg kvalm til over uke 30, så jeg fikk veldig flashbacks og gikk rett og slett litt i kjelleren når jeg ble dårlig forrige helg. Nå bare håper jeg at jeg slipper unna så lenge som mulig denne gangen :rolleyes:

Jeg er glad for at jeg får til å stikke sprøyter på meg selv :bag: begynte på blodfortynnende sprøyter da jeg fikk positive tester, og var bekymret for hvordan det skulle gå :rolleyes: men det går overraskende fint!

I dag er jeg glad for at jeg har fått lagd middag til meg og ungene. Yngste har med seg venn hjem fra skolen så her er det liv og røre i huset. Jeg har altså så lite energi om dagene. Så bare det å få lagd middag var en seier.

Pratet med jordmor i tlf og har fått på plass time i begynnelsen av uke 8. Hun var verdens nydeligste :love7

Jeg er glad for å ha bedt min pappa og bror på middag idag siden mamma er på reise :love7

Wow! Hvordan har du fått til å få innkalling så raskt? Regner m d er til Ordinær UL på sykehuset?

Ja. Var på første kontroll idag. Jeg er regnet som risikosvangerskap pga bmi så skal ha kontroller på sykehuset.. regner med det er derfor den kom

Wow! Hvordan har du fått til å få innkalling så raskt? Regner m d er til Ordinær UL på sykehuset?

Man får innkalling rimelig raskt etter søknad om fødeplass :) Jeg fikk noen timer etter jeg var hos jordmor tirsdag :)

Jeg gleder meg til å overraske samboeren min med god mat når han er ferdig på jobb i kveld. ❤❤ Han vet ingenting om hva jeg har tenkt å ordne.

Glad for å ha tilbragt dagen i svømmehallen med ungene :Heartred

:happy:Glad for å ha klart å spise et rundstykke i dag! Håper og tror det betyr at kvalmen roer seg litt etter en uke uten mat og minimalt med drikke

Veldig glad for å ha orket en lang tur ute med nær familie og noen deilige solstråler. Takeawaypizza når vi kom hjem var og veldig digg. Nå er jeg glad for at mannen legger 2-åringen mens jeg kan ligge rett ut på sofaen under teppet:love7

Back
Topp