Jeg synes vi må ha en glad-tråd der vi kan dele små ting i løpet av dagen som har vært et fint øyeblikk eller en ting som har gjort oss glade. Det er viktig å kjenne på alle følelser og nå har vi frustrasjonstråd der vi kan blåse ut og her er en glad tråd der vi kan muntre hverandre opp når vi føler for det. 
Jeg kan åpne tråden med å si at jeg synes dette er en fin gjeng og at jeg virkelig gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle. Jeg synes det er så godt å se hvordan dere støtter hverandre og trygger hverandre når noen er urolig. Keep up the good work! ❤

Jeg kan åpne tråden med å si at jeg synes dette er en fin gjeng og at jeg virkelig gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle. Jeg synes det er så godt å se hvordan dere støtter hverandre og trygger hverandre når noen er urolig. Keep up the good work! ❤
begynte på blodfortynnende sprøyter da jeg fikk positive tester, og var bekymret for hvordan det skulle gå 

Glad for å ha klart å spise et rundstykke i dag! Håper og tror det betyr at kvalmen roer seg litt etter en uke uten mat og minimalt med drikke