GLAD tråd! *insp*

Frk.Musehus

Elsker forumet
Hva er du glad for akkurat i dag?

Jeg bestod bilteorien, fikk nydelige blomster og en kjempe god middag av kjæresten!

Så, du da?[:D]

At guttungen la seg uten problemer å kvelden er MIN!!![:D][:D]

At muffinsene jeg laget i går ikke var spist opp, så vi kunne kose oss litt i dag også [:D]

Gratulerer med bilteorien [;)]
Ble glad i dag fordi jeg følte meg verdsatt av familie og venner [:)]

Gratulerer så mye med bestått teoriprøve!

Idag er jeg glad fordi den andre fortannen til jenten min endelig falt ut og hun var SÅÅÅÅÅÅ stolt- i tillegg er hun på Brann stadion for første gang ikveld med pappaen og onkelen sin og kunne ikke vært mer spent eller stoltere- mammahjertet mitt smelter totalt når jeg ser barna mine så glad og giret!

I tillegg er det 1 år siden dåpen til Sebastian og jeg har fått ordentlig god kvalitetstid med ham i ettermiddag- masse koser og susser- og jeg fikk pusse tennene hans uten at han sto i bro, weeeeee![8D]

At jeg har verdens beste sønn[:D] Og at vi flytter inn i huset vi har kjøpt om en drøy mnd[8D]

...... kan nevne:

- Måtte betale 500kr for 10min hos tannlegen.
- Bilen vi kjøpte for 2 uker siden stoppa å ladde, så det blir ca 8000 i reprasjoner.
- Kaldt og surt, så har kuldeeksem på hendene.

Janeei, gode ting sa du? Ikke dag [:(]
.. eller, forresten... hadde null hull![:D]

min første dag i ny praksis gikk veldig greit - og jeg kan ha med strikketøy på jobb [:D]

Jeg er glad fordi jeg har en liten gutt som bæsjer på do[:D] Sååå stolt mamma

Jeg er glad for at jeg fikk begynne på jobb igjen etter å ha vært sykemeldt en uke [:D]

Back
Topp