Spiralen ble tatt ut i januar og idag fikk vi endelig vår første positive test! Terminkalkulator viser at jeg er i uke 4+0, jeg er så hinsides glad men sammen med gleden dukket en redsel opp. Har hatt mensensmerter/murringer/kramper de siste tre dagene, også idag. Vil påstå de er av samme styrke som når jeg forventer mens innen kort tid - men heldigvis ingen blødning.
Som førstegangs gravid aner jeg jo ikke hvor mye/lite av kramper som er normalt så da blir man jo såklart småredd - vil jo så gjerne at dette skal gå… Kan noen please fortelle meg litt om hvordan de har det/har hatt det i denne uken og tiden framover sånn at jeg ikke trenger å overtenke eller bli unødvendig bekymret?
Som førstegangs gravid aner jeg jo ikke hvor mye/lite av kramper som er normalt så da blir man jo såklart småredd - vil jo så gjerne at dette skal gå… Kan noen please fortelle meg litt om hvordan de har det/har hatt det i denne uken og tiden framover sånn at jeg ikke trenger å overtenke eller bli unødvendig bekymret?