Glad og bekymret

tyren86

Forelsket i forumet
Jeg er så glad for den lille spiren i magen. Allikevel klarer jeg ikke slutte og bekymre meg for at det skal gå noe galt. Også vet jeg at når man har sett ett bankende hjerte i uke syv er det stor sannsynlighet for at man ikke aborterer før uke 12. men er vel en sånn greie bare vi mødre kjenner følelsen av. Samboer forstår det ikke og sier bare du må ikke tenke sånn. Men det er lettere sagt enn gjort

Jeg hadde det på samme måte som deg mest fordi jeg har hatt sa i uke 12, men jeg prøver å roe meg ned og glede meg over svangerskapet isteden for.

Du må prøve å tenke positivt og håpe på det beste :)

Jeg skjønner deg veldig godt.. Slapper ikke helt av selv.. Men er heldigvis ferdig med uke 8 og snart fullgått uke 9 så da trooor jeg kanskje? Jeg kan slappe av? Hehe.. Men slapper nok ikke helt av før jeg har fått hørt hjertelyden ;)

Hiver meg å på. Har aldri opplevd abort av noen slag så tenker jo hele tiden at det må vel skje meg å en gang.. Samt hadde ei venninne som trudde ho var gravid i uke 10 så på kontroll fant de ut at det døde i uke 6...

Hiver meg å på. Har aldri opplevd abort av noen slag så tenker jo hele tiden at det må vel skje meg å en gang.. Samt hadde ei venninne som trudde ho var gravid i uke 10 så på kontroll fant de ut at det døde i uke 6...

Det er nett det jeg synset er litt "skummelt"... Snakket med legen min om det.. Eller han forklarte meg om det der..

Back
Topp