Glad,men litt bekymret..

he9e

Forelsket i forumet
Jeg tok en test på ikm (21 jan) den var negativ,men sånn var det også forrige gang jeg var gravid..Tok ny test i dag(5 dager etter ikm),kom etterhvert en strek,men veldig svak..Og da veit du, blir jeg litt bekymret for om ting er som det skal..hvorfor produserer jeg så lite hcg,er det noe galt?utenfor livmora?

Noen som har opplevd noe lignende?:)

Om tempingen og tolkningene mine stemmer, så skulle jeg hatt mensen på lørdag, men fikk positiv test først på mandag, og de er fortsatt ikke veldig sterke. 
Men jeg kjenner meg akkurat som sist jeg var gravid, så er veldig sikker på at det stemmer. 
Likevel venter jeg på en digital test i posten =) 

Jeg tester positivt tidlig, men søstra mi tester positivt sent. En uke etter ikm fikk ho en svak strek. Og det har endt bra :)Det er forskjellig fra person til person.
Er du veldig bekymret kan du sikkert ta blodprøver hos legen for å sjekke at det stiger riktig?Jeg gjør det, men jeg er alltid litt bekymret. :p

Håper alt er bra og at ved neste test er det to sterke streker som lyser imot deg 

Takk for svar jenter!
Ja,tenkte å ta en test i morgen,og om den da er like svak tar jeg blodprøver til uka tenker jeg;)

Back
Topp