Glad mandag 180411

Looney

Forumet er livet
VIP
[:)][:)]

Skal straks reise for å møte N og pappaen. Så skal vi på politistasjonen slik at barna får pass. Så skal N en liten tur i bhg før vi skal på påskebesøk til min pappa. Samboeren jobber han stakkars[>:][&:]

God morgen! [:)]

Her fikk vi sove til 8 i dag, og det var jo helt på sin plass siden ungene ikke sovna før en gang mellom 22.15 og 22.45 [&:]
Nå er det derimot full fart her, og ute skinner faktisk sola - enn så lenge! Vi tenker å gå til butikken etterhvert her, og kanskje en tur på biblioteket. Kanskje greit å låne noen nye bøker å lese i påsken, både for barn og mor?
Kl 18 skal jeg på trening, da er det Functional Moves. Det blir bra! [:D]

Ha en fin dag! [:)]

Hei!

Har akkurat kommet hjem fra nok ett meklingsmøte, der vi ikke ble noe klokere for å si det sånn. Så nytt møte 30 mai. S kalte han mannen for bestefar haha
Nå har unga og BF reist til Oslo for å feire påske, så enda 2 uker igjenn til jeg får hjem gullgutta[:(]
Nå skal jeg opp i leiligheten vi flytter inn i 1 mai og begynne og pakke ut litt. Så kommer mamma og bestemor mi og skal hjelpe meg..... senere må jeg få pressa inn en sykkeltur ell 30DS.
Ute skinner sola, men jeg føler ikke noe glede for det[&o] DRITTDAG!!!!

Ha en flott dag[:)]

Jeg og ungene har hatt tidenes seanse på passkontoret[:D][:D] Prøv å få ei litt trøtt jente på 2,4 mnd til å sitte rolig og se rett frem i en fotoboks mens fireåringen venter utålmodig utenfor[:D][:D]

Men alt gikk til slutt og pass til begge trollene er bestillt

Vi var på passkontoret sist uke, og Jenny fikk totalt anfall da hun måtte gi fra seg bildet av seg selv... Herregud som hun vræææla!
Men vi fikk passet i posten to dager etter, så da var det gjensynslede..

Jeg har fri i dag, og har ikke gjort en eneste fornuftig ting, bortsett fra å drikke sjokolademelk...

Vi har vært på ultralyd i dag vi. Og der stod alt bra til. Ti fingre, to bein[:D] Og lillemor som nå blir storemor får ønsket sitt oppfylt, hun skal nemlig få en lillesøster

Gratulerer så mye med en lillesøster på vei McMor! [:)][:)] så koselig da! [:D]

ORIGINAL: Skrållan

[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Skrållan

[:)]

halloen!

her har vi påskeferie alle sammen og det er godt[:)] var til min familie i helga, der rengnet det hele tiden så vi gjorde ikke så mye da. i dag er er thomas og mannen til svigerfar mens vi jentene er hjemme. maria holder på og strikker akkurat nå, eller det vil si hun lærer det nok til slutt[;)]

er sol ute ¨nå så lurer på om vi egentlig ikke skulle vært ute, men vet ikke hva vi skal gjøre ute. vært ute å rydda til gravinga starter før i dag så det er liksom ikke noe å ta seg til heller. jeg er trøtt jeg, skikkelig lat.

meldt passe fint vær her i morgen og opp til 16 grader[:D][:D] me like!!! så da blir det muligens grillings i fjæra!

Tusen takk alle sammen[:)]

Gratulerer så masse med lillesøster Mcmor!!!![:D][:D][:D]

Jeg har kommet meg inn i nye leiligheten. Eller dvs tingene er her, men fullstendig kaos... og jeg er så møkklei at jeg orker ikke rydde mer i dag!![8D] Kjøpt støvsuger, sofa, et provisorisk bord og ny tv i dag i tillegg til generell flytting. Kos å endelig ha en sofa å sitte i mens jeg ser på min nye 50 tommers tv[:)] Bare synd den er svart siden jeg ikke har skjøteledning!!!![>:][8D][8D][8D] jeje.... takke meg til facen og bv[8D][:D][:D]

Grattis med jente i magen McMor!!Gleder meg vilt til jeg skal!! spennede!!

Suki, koselig å hilse på deg i butikken i dag!!!
Har vært sommer i dag, og fått handlet litt!!! Deilig med ferie!!!

For en fantastisk dag med sol[:)][:)][:)][:)][:)][:)] Vært lenge hos min pappa med to søte små, deretter shopping også kos hjemme i hagen[:)][:)][:)]Samboeren har skiftet dekk på den bilen vi ikke skal ha på påskefjellet senere i uken.

Shoppet klær til snuppa(igjen[:o]), Nicholas kjøpte en Ninjago og en film, og jeg fikk 6 topper til meg selv. Nice

McMor: hurra for snuppe nummer to[:)][:)]

Back
Topp