Glad jeg skal til

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
jordmor mandag og oul onsdag altså! For nå begynner det gå til hodet på meg at jeg ikke kjenner liv selv om morkaka er foran hadde jeg trodd jeg kunne kjenne noe nå..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner flere som ikke har kjent noe før uke 22-23. Og i følge programmet "Oops! Jeg er gravid" så har de jo ikke peiling en gang. Hehe. ;)
Hvor langt er du på vei da? :) Første gang?

Spennende med både jordmor og oul time. :)
Jeg var hos jordmor for første gang på mandag og skal på oul nå på mandag. Så godt å få sjekka at alt er okay. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette er tredje barnet mitt, så derfor er det jo veldig kjedelig å ennå ikke kjenne..

Du er ei uke foran meg. .. Jeg er tredjegangs og har ikke kjent noe.. (kanskje to ganger hvor jeg har tenkt "å var det noe" ) Så ikke alltid nan kjenner tidlig selv om man har vært gjennom det før. Jeg var his jordmor på onsdag og hørte hjertelyden :-)

Du er ei uke foran meg. .. Jeg er tredjegangs og har ikke kjent noe.. (kanskje to ganger hvor jeg har tenkt "å var det noe" ) Så ikke alltid nan kjenner tidlig selv om man har vært gjennom det før. Jeg var his jordmor på onsdag og hørte hjertelyden :-)
Skal sies at jeg en gang iblant har kjent et dult ned mot trusekanten der.. Men det er så diffust at det er vanskelig å si hva det er. Jordmora sa jo det ennå er tidlig selv om jeg er tredjegangs og fikk høre hjertelyd forrige uke. Så jeg burde ikke engste meg men...

Jeg er 19 uker, tredjegangs gravid og kjenner nada...men jeg bekymrer meg heldigvis ikke :) Har også morkaka liggende foran, og selv når den har ligget på bakveggen de to andre gangene har jeg ikke kjent no før uke 20 :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg er 19 uker, tredjegangs gravid og kjenner nada...men jeg bekymrer meg heldigvis ikke :) Har også morkaka liggende foran, og selv når den har ligget på bakveggen de to andre gangene har jeg ikke kjent no før uke 20 :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
så godt å høre

Back
Topp