Glad jeg skal til legen i morge....

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
Husker jeg var  sliten og ble sykmeldt tildlig pga det med minstemann. Men kan ikke huske det var så ille. Sånn har dagen min vært:
'
Oppe 06:45 gjorde klart alt og fikk gutta i bhg til kl 08:00 før jeg skulle på jobb.
Kom inn igjen døra hjemme og var alt dødssliten(har bhg som nærmeste nabo)

Bestemte meg for å dra på jobb fikk kjørt ca 5 km før jeg nesten sovnet bak rattet,bestemte meg for å ringe ei venninde og snudde for å reise hjem. Lå på sofaen og sov til sambo kom hjem og vi skulle hente gutta ca 15:00

Ferdig med å spise middag litt over 16 måtte legge meg igjen.
 Opp igjen kl 17:30 lagdre grønnsaker og dipp spiste det og badet gutta. Måtte legge meg igjen kl 19:00 og ligger fortsat i sofaen,beveger meg snart til senga.
0
Så utrolig sliten,orker nesten ikke stå  oppreist..
Veldig slitsom,men er vel bare den måte kroppen min reagerer på.

Så da blir et vel 100% sykmeld en stund i allefall

Huff det hørtes slitsomt ut!  Har du sjekket jernlageret ditt?  Min gravide kusine var også konstant trøtt, og da viste det seg at hun manglet jern.  Spør legen din om det i morgen!Lykke til!=)

linusisvingen skrev:
Huff det hørtes slitsomt ut!  Har du sjekket jernlageret ditt?  Min gravide kusine var også konstant trøtt, og da viste det seg at hun manglet jern.  Spør legen din om det i morgen!Lykke til!=)

Har tenkt litt på det selv,slet med det når jeg var yngre. Tar vel en blodprøve igjen i morgen tenker jeg.

En sykemelding høres ut til å være sårt trengt ja.. Stakkars, ikke noe godt å føle seg så utmattet..

Tror også jeg ville ha sjekket om det er noe du trenger... 

Da har jeg vært hos legen. Blitt fullt sykmeldt til den 13.04. Ble ikke tatt noen prøver Em virker som om det er reprise på forrige svangerskap. Vekta er på tur nedover og babyen tapper meg for energi.

Back
Topp