PrøverPåNr3...
Glad i forumet
Husker jeg var sliten og ble sykmeldt tildlig pga det med minstemann. Men kan ikke huske det var så ille. Sånn har dagen min vært:
'
Oppe 06:45 gjorde klart alt og fikk gutta i bhg til kl 08:00 før jeg skulle på jobb.
Kom inn igjen døra hjemme og var alt dødssliten(har bhg som nærmeste nabo)
Bestemte meg for å dra på jobb fikk kjørt ca 5 km før jeg nesten sovnet bak rattet,bestemte meg for å ringe ei venninde og snudde for å reise hjem. Lå på sofaen og sov til sambo kom hjem og vi skulle hente gutta ca 15:00
Ferdig med å spise middag litt over 16 måtte legge meg igjen.
Opp igjen kl 17:30 lagdre grønnsaker og dipp spiste det og badet gutta. Måtte legge meg igjen kl 19:00 og ligger fortsat i sofaen,beveger meg snart til senga.
0
Så utrolig sliten,orker nesten ikke stå oppreist..
Veldig slitsom,men er vel bare den måte kroppen min reagerer på.
Så da blir et vel 100% sykmeld en stund i allefall
'
Oppe 06:45 gjorde klart alt og fikk gutta i bhg til kl 08:00 før jeg skulle på jobb.
Kom inn igjen døra hjemme og var alt dødssliten(har bhg som nærmeste nabo)
Bestemte meg for å dra på jobb fikk kjørt ca 5 km før jeg nesten sovnet bak rattet,bestemte meg for å ringe ei venninde og snudde for å reise hjem. Lå på sofaen og sov til sambo kom hjem og vi skulle hente gutta ca 15:00
Ferdig med å spise middag litt over 16 måtte legge meg igjen.
Opp igjen kl 17:30 lagdre grønnsaker og dipp spiste det og badet gutta. Måtte legge meg igjen kl 19:00 og ligger fortsat i sofaen,beveger meg snart til senga.
0
Så utrolig sliten,orker nesten ikke stå oppreist..
Veldig slitsom,men er vel bare den måte kroppen min reagerer på.
Så da blir et vel 100% sykmeld en stund i allefall