Glad i vin?

eg drikker bare sprit så eg kan nok ikke sitte å kose meg når eg går på sprøyter[:)]

Eg elske vin[:)] Har vore veldig forsiktig med alkohol den siste tida, men kanskje eg skal ta eit glass i kveld då[;)]

Hm...jeg tåler ikke rødvin når jeg går på nesespray blir for fort full av et glass[&:] Jeg tror vel ikke så mye på dette at man blir fortere gravid med rødvin, men det er en faktor rødvin tynner vel ut blodet så det kan jo hjelpe med blodgjennomstrømningen da dersom noen har tykt blod. Well jeg tar dette med en klype salt jeg, rødvin er kanskje greit i seg selv - dersom man fjerner alkoholen, så da kan man kanskje ta alkoholfri rødvin, er det noe godt da[:-]
Akohol er jo heller ikke så bra for fertiliteten.

Da skal jeg kose meg med ett glass eller to ikveld. Fri imorra, jo. [:)][:D][:)]

Tror jeg også skal nyte et lite glass ja [:)] Kan jo feire mamman min som har bursdag i dag, selv om jeg bor her og hun bor der liksom..[:D] tror ikke seriøst på det jeg heller, synes bare det er litt morsomt å lese om alt de har forsket seg frem til..

ååååå, eg liker vin[:D][:D]  tror jammen det blir litt vin-nyting i lang-helgen nå da[:D]

får ikke opp linken

men vist det hjelper med vin skal eg rett på polet når eg får lønn hahahaha[:D]får drikke den med sugerør hihi[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

får ikke opp linken

men vist det hjelper med vin skal eg rett på polet når eg får lønn hahahaha[:D]får drikke den med sugerør hihi[:D]

Back
Topp