Glad i mais?

Escuro

Forumet er livet

Kom og spis. Jeg veltet en boks utover halve kjøkkengulvet. Delikat, ikke sant? Tenkte meg det var akkurat det du hadde lyst på nå, ja ;) Mais med hybelkaniner på. Yum yum! Ekstra næring og greier!

Nei, jeg har faktisk plukket de opp. Og kastet dem. I søpla. Som jeg knyttet og dyttet i søppelsjakten. Så de er long gone. Men det KAN jo hende det har trillet noen inn under kjøleskapet, så du bør ta dem nå. Om noen uker er de nok grønne og fine.

Jeg håndplukket dem tilogmed. Jeg åpnet vaskeskapet for å finne kost og feiebrett, men det stod støvsuger og mopper foran feiebrettet, og det gav flashbacks til da jeg åpnet kjøleskapet og skulle ha ut rømmen som stod bakerst, og rev med meg maisboksen som stod forrest. Så jeg lot være. Se! Jeg lærer av mine feil jeg også ;) Selv om det betyr å velge den vanskeligste løsningen, mohahaha! (Men er det flere mais under kjøleskapet, skal de værsågod få ligge. Med mindre noen av dere mot formodning skulle ha lyst på, da. Jeg er ikke gnien liksom...)

det var akkurat det jeg satt å håpa på...akkurat en slik invitasjon!! :P hahaha!
 tenker du ble kjempe glad ide boksen gikk i gulvet ;) mais - party!

Jeg kan få ungene til å komme til deg. De elsker mais, pluss armene de sine er nok tynne nok til å komme inn alle krinkler og kroker, så hvis det er mais der, så finner de de garantert!! :P

Jeg kommer med en gang;)

Back
Topp