GLAD I DERE ALLE SAMMEN!

Vand

Forumet er livet

Takk for mange gode år sammen! Glemmer dere ALDRI! [;)][;)][;)]

Nå ble jeg faktisk litt rørt og lei meg, en stor og lang epoke er over[:(]

ORIGINAL: Vand

Takk for mange gode år sammen! Glemmer dere ALDRI! [;)][;)][;)]

Likeså!!!![:D][:D]

Nå fikk jeg nesten litt vondt i magen [&o]...... Dette håper jeg ikke er din siste kveld?

Hva skjer da??? Skal du ikke være her mer??? Hvorfor???

Nei nå må dere slutte! Vi skal være her lenge enda!! [:D]

ORIGINAL: tingeling1

Hva skjer da??? Skal du ikke være her mer??? Hvorfor???

whyyy?

Forlater dere ikke helt, men piffen er borte, og vi alle har nok innsett at glansdagene er over for dette terminforumet!![&o]

Og herregud så mye moro vi har hatt!!!! Alt fra å sløye fisk til lage regjering, oppturer og nedturer! Dere har vært en fantastisk venninnegjeng å ha! [:D][:D][:D]

Ikke ett farvel altså, men ville bare si at jeg er veldig glad i dere! [:D] Og jeg kommer nok til å være her litt mindre enn før - noe som mannen sikkert kommer til å sette pris på[8D]

Skjønner at dette liksom er en glad-tråd([:D]), men den var egentlig ganske trist... [&o]

ORIGINAL: MeMyself

Skjønner at dette liksom er en glad-tråd([:D]), men den var egentlig ganske trist... [&o]

sign.. kjenner jeg får helt vondt i magen.. dere kan ikke forlate meg!!! ikke du heller vand!!

men vil passe på å si mens det enda er litt liv her at

jeg er kjempe glad i dere alle sammen og dere har betyd mye mer enn dere tror for mange..
da har jeg i hvertfall fått sagt det[:)]

tror neimen jeg trenger en klem eller to jeg nå

DØØØØHHHHHH, gi deg a[>:][>:][>:]

ORIGINAL: Buble

gi meg hva da??[8|]

ORIGINAL: shorty86

gi meg hva da??[8|]

Sikkert til Vand da! [8D]

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: shorty86

gi meg hva da??[8|]

Sikkert til Vand da! [8D]

hahaha er det mulig.. trodde jeg hadde vært sikkerlig teit jeg nå.. [8|][:D]
trodde hun quota meg men det gjorde hun jo ikke.. kjære vene jeg tror jeg må gå å legge meg[X(][:D] har jo til og med begynt å se syner..

Æsj.. trodde dette var en ren gladtråd når jeg gikk inn på den jeg... [8|] [X(]

Menneh, kjenner det samme.. Blir naturlig nok mindre og mindre aktivitet her inne etterhvert som tiden går... Vi har hengt her i snart 3,5år nå!!! [8D] [:D]

Umulig å ikke bli glad i hverandre da [:D] [:D] [:D]

Har hatt det storfint her inne jeg også [:D] Og må si jeg håper å se dere her inne med jevne mellomrom selv om det gjerne ikke blir hver dag [;)] [:)]

ORIGINAL: Lene1986

Nei nå må dere slutte! Vi skal være her lenge enda!! [:D]

Hmmm... Jeg er vel en av de som har vært litt variabel med det å svare på tråder og sånt, men jeg har jo hengt her omtrent like mye hele tiden, så ! Hjelpemeg... Det må jo ikke bli slutt[&:]

[:@]
[&o]
[X(]
[8|]

*sukk*

*Dette er ikke en tristtråd og kathmorkooooosemoooooser dere alle* [;)][;)][;)][;)][;)]

Back
Topp