GLAD GLAD GLAD!!!!

elink

Elsker forumet
Jeg er jo en av de heldige som har spydd MYE, siden 5. januar for å være nøyaktig. Hver dag... Flere ganger om dagen... Men igår morges da jeg sto på badet og ventet på at magen skulle vrenge seg skjedde det ikke noe!! Jeg ble litt utålmodig og hadde det travelt, så jeg prøvde å fremprovosere litt magesyre...[&:] (herregud, da har det blitt en vanesak å spy assa!!!) men jeg sto bare og brakk meg og spyttet!!!! Idag tidlig følte jeg heller ikke for å spy, og gadd ikke prøve heller, og formen er ganske god. Herregud, dette her er 2. dagen på rad uten oppkast, og uten å være kvalm!!!!!!!!!! DET ER HÅP JENTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Men det var jammen på tide også...)

hehe måtte le litt ...alt blir bedre. håper kvalmen er borte for denne gang.. :)

Ikke glem å banke i bordet... hehe... Så bra :D får håpe det har gitt seg så du kan leve litt mer normalt...

Kroppen min har bestemt seg for å gjøre sånn at jeg ikke skal bli feit etter at kvalmen gav seg her. jeg klarer ikke spise om jeg ikke er ordentlig sulten og jeg kan ikke spise store porsjoner.. *flire*

Så bra! Jeg er en av de heldige som ikke har spydd én gang på tre svangerskap, så klarer ikke leve meg inn i en gang hvor j****g det må være å ha det sånn.

Så bra!!
Og nei, ikke glem å bank i bordet:)

Fantastisk me sånne dager!!!! [:D] Håper d holder seg sånn for deg nå!!! [:D]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

jubler litt sammen med deg[:D]

håper du slipper å spy så mange flere ganger fremover[;)]

så deilig! [:D]

håper det gir seg snart her også [8D] men det ser dårlig ut foreløbig siden jeg startet dagen med hodet i do [&:]

så bra[:)] håper den holder seg borte for godt[:)]

ORIGINAL: MiniGull

Ikke glem å banke i bordet... hehe... Så bra :D får håpe det har gitt seg så du kan leve litt mer normalt...

Kroppen min har bestemt seg for å gjøre sånn at jeg ikke skal bli feit etter at kvalmen gav seg her. jeg klarer ikke spise om jeg ikke er ordentlig sulten og jeg kan ikke spise store porsjoner.. *flire*

Ja, jeg banker i bordet!!! Skal gjøre det hver dag[:D] Det der med maten er nesten et luksusproblem... Hehe... Jeg er forsatt 1 kg minus i forhold til der jeg startet, og er fortsatt kjempekresen, og trenger ikke mye mat før jeg blir mett... Men forundrer meg ikke om det går seg til det også. Plutselig så fråtser jeg vel og blir kjempediger!!!

ORIGINAL: elink

ORIGINAL: MiniGull

Ja, jeg banker i bordet!!! Skal gjøre det hver dag[:D] Det der med maten er nesten et luksusproblem... Hehe... Jeg er forsatt 1 kg minus i forhold til der jeg startet, og er fortsatt kjempekresen, og trenger ikke mye mat før jeg blir mett... Men forundrer meg ikke om det går seg til det også. Plutselig så fråtser jeg vel og blir kjempediger!!!

Ja det er jo et luksusproblem på en måte :P hehe... jeg har veldig lyst å spise mer, men kroppen tillater det jo ikke for da blir jeg dårlig og altfor mett...

sist jeg sjekka (1uke siden) var jeg 5kg i minus... skal se om jeg har gått opp noe når jeg kommer heimat :p

Back
Topp