Glad etter tidlig UL

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Hei!

Må si det var mye trist lesing her i dag. Leit å høre om dere som har mistet. Ønsker dere masse lykke til, og at dere straks får nye spirer. Klem til dere som har det vanskelig.

Rart å dele det som er hyggelig nå, men jeg hadde en tråd om nervene mine i går, så føler for å oppdatere. jeg har vært på tidlig UL i dag, 7+4, og der fikk vi se en "frisk liten prikk" og et hjerte som banker. Fantastisk følelse, og er veldig takknemlig.

Nå håper jeg at alle får en så god kveld og uke som de kan :-)

Fantastisk å lese en slik tråd, gratulere så mye med prikken der inne xsmile9

Så godt å høre at det er noen som har kommet godt ut av ul :)
For en god følelse det må være for deg nå, spes siden du har vært en del urolig i det siste :)

Takk, jenter! Ja, en herlig følelse i dag :-) Nå er det liksom enda mer bekreftet!

Veldig kjekt å høre at det stod bra til inni din magehule.. :):) Det er vel naturlig at en del faller i fra nå i starten, etter som det er mange som har SA i denne delen i svangerskapet.. Men trist er det i allefall.

Gratulerer så masse :D

Så bra! :D

Så koselig å lese en glad-tråd i alt det triste her inne i dag :) Gratulerer :)

Det er veldig hyggelig med noen gladmeldinger her inne også :) gratulerer med "prikken"

Så koselig!
Og gratulerer med den friske "prikken"! :-)
Du får nyte resten av kvelden også! :-)

Takk, alle sammen :-) UL- opplevelsen gjorde underverker med energien i dag, kom meg til og med på trening :-) Spiren eter i grunnen "prikken" nå ;-)

Back
Topp